När märker man av att man är...GRAVID???
Mmmm, jag gillar spätzle, helst med südtüsk ;) gulasch till.
Men jag förstår liknelsen också...
Mmmm, jag gillar spätzle, helst med südtüsk ;) gulasch till.
Men jag förstår liknelsen också...
Så, nu är det borta! :)
(jag måste jobba som f*n idag också, men läser så mycket jag kan)
och spätzle var ju sååå viktigt att jag var tvungen att svara! :D
Man måste ju salta vattnet när man kokar spätzle!! :)
Ja, jag gillar spätzle, men jag har turen att ha fått äta hemmagjord sådan av en äkta tysk matmor... :)
Jag har för mig att lapinette pratade om kommande helg? Dvs att hon bimar i morgon eller på lördag?
Många att hålla tummarna för nu. :)
Min darling försökte lura i mig cola light häromkvällen när vi var ute och åt (man tog dricka själv och han hämtade). Jag reagerade dock på första klunken och trodde det var pepsi, hahahaha...
Gillar inte alls pepsi...
Vill förresten ha vin!!! Typiskt att jag måste jobba sent ikväll...
Hallå sweetie, vill vinka lite och säga att du inte är heelt ensam. :)
Ja, faet det blir nog inte längre än en timme till, är helt urlakad i hjärnan...
Jag tycker nog inte att det är värre än vanlig pms, men min käre sambo håller nog inte med... Det jobbigaste är väl att pms håller i sig en dag eller två medan jag pendlar hela tiden...
Hur går det för dig, svårt att inte känna efter va?
Ja, börjar tycka att man inte ska testa alls, åtminstone inte förrän man gått över MYCKET - är man gravid får man ju veta det sen ändå, och är man det inte gör det bara ännu ondare att få det där minuset igen...
Hej fruLlan, jobbigt att jobba så mycket! Tur att du har en lång semester att se fram emot sen... Hur ska vi klara oss utan dig då??