Page: Jag har kanske gått upp 1-2 kg. Så som Mindre skrev ett antal inlägg bak i resumen av brunchen, så ser jag inte särskillt gravid ut!
Muggles: Vi kommer INTE ta reda på könet. Det spelar ju ingen roll vad det är, så varför ska jag då veta innan? Står inte och faller på rosa eller blått heller.
Sen tror jag inte ngt kommer gå fel heller, och om det skulle göra det, så kan man ju ta reda på vad det var då.
Vi har läst böcker (bla Du ska bli pappa) och de rekommenderar att man inte tar reda på könet där. Hur som, alla gör som de vill, så klart och vi ser fram emot att få vår överaskning efter 9 månader.
När vi frågade i går på Babyland så är leverans tiden 3 månader. Eftersom många bebisar föds i sommar och det är babyboom har vagnarna redan tagit slut på vissa märken och de lånar ut liggdelar till dem som inte fått leverans i tid. Vi vill ha vår vagn i mitten av juni, en månad innan bebisen kommer, så om vi ska hinna få den vi vill ha bör vi beställa i mitten av mars. Så nu har vi ca 6-8 veckor på oss att kolla runt lite.
Men om man köper på blocket eller så, kan man ju få den med en gång!
Vi har absolut funderat på namn, vi kommer välja ett namn som funkar internationellt! Och som inte betyder något konstigt på andra språk!
Fanny betyder fi*tta tex inte så kul, Love är kanske inte så kul att heta som kille om man går på college i US tex
Men sen tror jag det blir definitivt när man väl får se den lill*, kanske inte passar med det namnet man tänkt från början!