Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Sweet: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ grattis i efterskott!

A.M, vad mysigt det låter med kristallkrona i Livias rum, riktigt lyxigt. Vi har en i matsalen, det får räcka... hoppas inte vårt barn kärar ner sig i sådana dyrgripar till lampor!

Ja det är härligt att fixa, tyckte det var jobbigt i början, men man fattade inte att man var gravid i början, så man la allt på framtiden. Men nu i vecka 17 (enl BM) så börjar poletterna falla på plats och det känns lite roligt faktiskt.

Det mest underbar är att se sin make intresserad och glad, det gör mig bara ännu mer glad!

Ja ja tjejer! Nu ska jag ta mig ut o köpa den där dop presenten som jag aldrig hann i lördags

KRAM

• Bröllopstokiig

Morning Girls!

NEJ inte mens för dig Frejis gumman! Fy vad tråkigt, nu blir jag ju jätte ledsen. Men vi får se det positiva att du och Koko kommer få IVF och ni får säkert söta tvillingar båda 2, någon måste ju få det enligt statistiken och jag tror på er. Dessutom kommer vi andra, precis som AM, vara kvar här för stöttning!!
    KRAM TILL DIG GUMMAN!

Mindre, jag tror fan att du har lyckats, det känns så i mig... Kommer i håg att A.M sa att jag måste vara gravid, innan jag ens hade testat och det var jag ju, så nu kör jag den varianten på dig!
    Håller verkligen tummarna för dig!

Här har en liten liten liten kula dykt upp !!!! Stod och drog in magen i morse framför spegel, men den nedre delen vill inte åka in Ha ha, sa jag inte att den skulle komma poff, bara för att jag ska till BM på torsdag. Men men jag går ju inte upp i vikt i af... så får kolla den biten i stället...

Vilket strålande väder vi har i Stockholm i dag, jag blir så glad när solen skiner från en klarblå himmel! Pigg & Glad! TJOHOOO.

Frullan, nu vet jag att du antagligen inte ser detta innan ditt vul, men jag önskar dig allt lycka till nu!
    Likaså till Snartis gumman som ska till sös! LYCKA TILL, det är underbart att se sina bebisar!

• Bröllopstokiig

Frejis: Ja gravidmage kanske jag inte ska kalla det, men en "bula" som inte vill åka in när man försöker dra in magen är stort för mig Men jag tror precis som du, det kommer inte synas på mig förrän i vecka 23-24 någon gång! Bombsäker på det, så då har man ju 6-7 veckor kvar.

Barnvakt!!!!!!! JA TACK!
    Mina svärföräldrar och föräldrar bor ju 100 mil T&R ifrån oss, så man är glad om någon vill ställa upp så man kan få gå på krogen och äta eller så i af.
    Vi som jämt är ute jag och maken, inte ute och festar till 05:00 på morgonen längre, men vi ätet ofta ute på krogen och unnar oss, kanske kan vara kul att få göra det sen med, någon kväll bara vi... SÅ jag ringer dig Frejjan!

• Bröllopstokiig

Perfekt Frejis!

• Bröllopstokiig

Mindre, har du några nya symptom?????????Berätta!

• Bröllopstokiig

Men tidigare har väl det droppat HELA veckan innan du hade BIM Mindre??
    Det är ju annorlunda denna gången eller hur?
    Har du kännt stickningar i boobsen? Gasig?? Täppt?
    Nä jag står på mig, jag tror nog att det kan ha gått vägen denna gången och att det blir en liten bebis i oktober!

• Bröllopstokiig

A.M, vi kollade på BABYSITTER i helgen, det är ett måste och sen ska vi ha en bärsele, vi som är gourmander o går på krogen och andra middag vill kunna hänga ungen på magen om den är ledsen o ändå kunna använda båda händerna
    Babysitter
    Vagn
    Skötbord
    Bilbarnstol
    Bärsele
    (+ lite andra barnängen produkter o kläder + blöjor o de där.....)Säng har vi redan
    Men vad bra att det fanns en snygg variannt på Babysitter, för de jag har sett i katalogerna var med massa fula björnar på. Jag gillar när det inte är så "gulligt" så det matchar annat möblemang

• Bröllopstokiig

A.M underbart att du är här och hänger när man behöver dig som mest
    Super med alla tips, inte bara för mig antar jag!
    Allt som är bra att veta, kasta ur dig o fortsätt, men jag har en ganska sparsmakad stil. Klassisk, så som sagt, ingenting med gulligheter på!

• Bröllopstokiig

Dax för lunch!

• Bröllopstokiig

Underbart Snartis, skönt att det inte vuxit i allafall, myomet då
    Så Kick'n levde runt som vanligt, härligt! Och så är du längre än vad du trodde, misstänkte nästan att du skulle komma tillbaka och skriva ngt sånt, för det gjorde ju jag
    Glad för din skulle gumman!

Nepp, jag säger hellre NYTT än massa fula nallar, rosetter och annat på svengelsa eller så. Jag är extrem, jag vet

Mjölkstockning, aj aj aj, det har min kompis just fått och hon har fått antibiotika nu. Stackaren, vill inte ens ta emot mig på besök för hon känner sig så risig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???