Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Det handlar inte så mycket om när man hade sex, utan när man har ÄL så träffar ju spermierna ägget, om det nu är så att de legat där inne o väntat eller ej, så är det ju inte förrän man haft ÄL (böjjen+12h minst) som man kan bli befruktad.
    Anledningen till att Snartis är -3 dagar nu är att bebisen simmade ner lite fortare och fäste och alltså började växa. Så förklarade BM för oss när de sa att jag skulle ha 13/7 i stället för 20/7!

• Bröllopstokiig
    jag fattade inte det heller Moppy, jag satt högt och funderade med maken brevid mig hos BM och frågade just detta om jag hade sex den och den dagen istället... maken tyckte det var något pinsammt.... men i af så förklarade hon det så för oss.

Mindre, precis, man kan testa nu med CB! Vågar du?
  • Bröllopstokiig

He he he he, jag tror ju du är gravid redan nu, så igentligen kan jag vänta till du fått det bekräftat på stickan. Ganska säker denna gången och det säger jag inte ofta.

• Bröllopstokiig

Jag undrar med vad Fullan är, man bli orolig att ngt inte var bra när hon inte hör av sig!

• Bröllopstokiig

Jag har just skickat ett sms till henne!

• Bröllopstokiig

Najs med varuprover. Jag smsade för snart en timme sedan till FruLlan men jag har inte fått svar. Men hon är kanske inte tillgänglig!?
    Klart man blir lite orolig när man har väntat på att hon sprudlande glad skulle avlägga rapport om sitt vul!

• Bröllopstokiig

I o för sig! Vulet var vid lunch, men hon stack säkert dit och glömde att rapportera
    Nu ska jag dra mig hem!
    Vi hörs i morgon!

KRAMAR till er alla!

• Bröllopstokiig

Tjenixen darlings!

OJ OJ OJ OJ ........... galningar!!!!!!!!!!
    Över 12 000 inlägg, nu får BT faktiskt korka upp champagnen!

Frullan: Tack för sms, vi var jätte oroliga, men nu känns det bra när vi vet att bebisen mår bra!

Snartis, mina naglar är stenhådra och senaste dagarna har flera på jobbet kommenterat dem och sagt att de är skitsnygga och undrat om de är äkta !!! Har inte hänt mig förrut, så jag får tacka alla mina vitaminer! Måste ju vara dessa.

Mindre: Spännande! Nu när du skriver det sov jag med skumtett par dagar innan jag plussade
    Låter sååå plussitivt!

Kokos: Hoppas du känner dig bra snart!

Jag måste sätta fart på jobbet nu, det tog mig en halvtimme att läsa igenom tråden från igår!

KRAMISAR

• Bröllopstokiig

Vänner-fan, ha ha vad bra! Jag har ju inte så många symptom på min lista, så jag tar gärna emot fler, även om naglarna var ett märkligt sådant!

Men måste fråga ag Brio Happy. Varför valde ni den? Jag tycker personligen den är lite klumpig! Skulle vilja höra lite fördelar, då jag ska beställa vår vagn (vilken det nu blir ) i mars någongång... Men jag hörde att Brio Happy var det bästa Brio hade gjort själva, men varför är den så bra?

2 miljoner är sjukt mycket över utgångsprist, det är ju knäppt, snacka om att de har satt lockpris från början!

• Bröllopstokiig

Okej, tack för infon. Håller med om att den har bättre varukorg under, jag gillar inte det där i tyg som alla andra vagnar har. Men man kan tydligen inte få allt. Jag gillar däremot lufthjulen, då jag tycker de andra väsnas så mycket...
    Vad kostade vagnen inkl allt?

• Bröllopstokiig

Måste bara inflika, Snartis, jag såg den med. FY F****N vad äckligt! Dert var det äckligaste jag sett. Usch, då insåg jag att jag vill sluta amma så fort jag kan! Typ vid 6 månader, inte längre.

• Bröllopstokiig

Jag ska åka och hämta ett skötbord idag!
    *redan*

• Bröllopstokiig
    ha ha ha
    Jag hittade exakt det vi kollat på, till halva priset på blocket, så jag tänkte att jag köper det och kastar ner det i källaren tills vidare. Jag kommer inte köpa ngt annat, om det inte är halva priset då
  • Bröllopstokiig

Snartis, din mamma har ju redan köpt en tigerfilt till dig och bebisen,det har inte min mamma gjort... hon har inte köpt ngt alls än

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???