• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

mmm jag tar hellre med chokladsås

• nenne78

okidoki, jag får prova ikväll. Ska man stoppa ost mellan ... nä glöm det. man ska nog inte ugnsbaka honom.

• nenne78

åååh vad tråkigt Frejis! Men gammal, rik och bortskämda barn låter som en rejäl protest!

• nenne78

fast jag tror ju knappast att du blir kvar sist!

• nenne78

vickan
    precis så var det! Jag sommarjobbade på flera avdelningar och de hade samma sorts maskin. På den ena avdelningen matade man med pulver i luckan. Men på den adra avdelningen var det tydligen automatisk insprutning - vilket jag upptäckte först efter att jag hade haft skumparty med alla tanter. Jag tar ju alltid lite extra diskmedel också (trots att jag är sån miljövän ), för att vara helt säker...

• nenne78

jupp, tror imorgon eller torsdag. Eller fredag. Eller... jag har ju haft så olika långa cykler så jag är alldeles snurrig. Men det borde vara imorgon.

• nenne78

Hur länge har ni försökt frejis?

• nenne78

ååhåhå det har jag missat - ska frullan IDAG och titta på Boris. SPÄNNANDE VÄRRE! WOHOO!!

fan jag har inte orkat börja jobba än och har upp över öronen med saker att fixa. Tur att kvällarna är långa och lediga och att inga barn behöver hämtas på dagis.

• nenne78

pirr!
    jag har ingen koll längre, är lite dagvill. Vilka vet du har plussat och inte?

frullan plussade ju precis efter nyår.

• nenne78

jag kände på mig att det börjar närma sig en milstolpe igen.

160 stycken är ju ingenting!

Heja mindre - det verkar lurt!!! + + + + +

*ropar* fruu u u u llaaaan! Hur gick det!?!?!? Gjorde Boris djävulstecken och headbangade?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???