Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

_koko_: men du har inte fått mens än? Hade du BIM i helgen eller?

• mugglesfan

_koko_: kul uttryck - fniss...

Ja du har rätt såklart. Men är det inte typiskt PMS att se allt i svart och redan nu utgå ifrån att det är kört?

• mugglesfan

Förresten apropå "de onämnbara" (folk som utropar saker i tråden ni vet): jag tycker att bästa sättet att hantera dem är isande tystnad. Uppenbarligen vill de bara provocera oss. Kanske bra att det inte står en varning i trådstarten - då hade det säkert bara attraherat fler att hålla på.

• mugglesfan

Tack koko för lite support - det värmer!

Satt alldeles nyss här och fick nästan tårar i ögonen när jag tänkte på att mensen säkert är i antågande - är komplett instabil känner jag. Så skönt att den här tråden finns så man får spy ur sig det här!!!

Men som sagt, jag väntar på den röda ladyn då...

• mugglesfan

Vilka regler då menar du? Det måste väl vara tillåtet att inte svara på ett inlägg? Nä, jag fattar att du menar ngt annat men inte vad...

• mugglesfan

Nä just det inte tänka så. Bäst att ladda med horder av tamponger och andra attiraljer, som en besvärjelse
    Känner igen det där...

Alltså, jag hatar att ha det här hoppet. Även om jag känner mig PMS-ig och precis likadan som förra månaden innan jag fick mens så kan jag inte riktigt släppa hoppet ännu. Och det kommer bara att bli en sådan jättebesvikelse när den röda ladyn kommer - jag vet det.

• mugglesfan

Snart så och Jessie: jag tror ni får avvakta några dagar till och testa på nytt helt enkelt. Det är inte mkt annat att göra även om det känns jobbigt att vänta.
    Snart så: din blödning låter nästan som en nidis.

• mugglesfan

Cicci: ha, stort garv när jag läste vad du skrek till din man! Han får höra en del va?

Ja usch ja, flytningar. Har jag också haft. Hade jag inte hängt i den här tråden så hade jag nog aldrig reagerat på det men nu visste jag ju att det _kunde_ vara ett tidigt grav-symptom så då börjar man ju genast hoppas ännu mer. Aaarrghhhh.
    Finns det inget piller man kan käka för att bli sådär avslappnad som man borde vara och inte bry sig så förbannat? Valium någon?

• mugglesfan

Nenne: mer grovt! Alltid kul att läsa dina inlägg!

FruLlan: tack för stödet, det värmer! Jag har börjat kämpa mig upp ur avgrundshålet och försöker fokusera på positiva saker:
    - jag får dricka starkvinsglögg till advent
    - jag får dricka Mai Tai och annat på bröllopsresan i Thailand

Moppy: jag håller med koko, hur kan man vara så slarvig?! Håller två tår för dig och en tumme för Snart så och en för Jessie!

• mugglesfan

Snart så: nope - jag har tagit upp den fallna manteln från FruLlan och är dagens ärkeneggo!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???