• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja jag har skickat en löpare å kolla om det finns såna där digitala test i stan för här finns bara dom andra.
    Usch Muggles, det lät inte roligt

Vad kul att ni hade roligt igår! Vilka var ni och vad gjorde ni?
    Jag hoppas oxå att ni vinkade till oss

• Jessie76

Nope det visar negativt. Måste vart nåt annat då.... Jag har haft ilningar i magen, som mot livmodertappen. Måste vara nåt annat galet alltså Vi får väl se.
    Blev det INGA plus i helgen? Hur gick det för Cicci?

• Jessie76

Hahaha... Nenne du är för skön

Ja, jag vet inte snart så - kanske vi har köpt från ett felaktigt lager med GT du och jag
    Ingen idé att skriva/säga att man känner sig "konstig" för förmodligen så framkallar man det själv...

Jag får hålla koll nästa månad - tills dess är det väl bara att köra på

Svårt å skriva, jag har träningsvärk i armen efter allt flaxande i lördax

• Jessie76

Du får gärna spy ur dig hur du mår och allt du vill här Moppy - tycker jag iallafall. Om du känner att du vill prata så är vi många här som lyssnar
    Jag menar, man stöttar väl varandra både i med och motgångar?
    Annars är det ju väldigt gulligt tänkt av dig

• Jessie76

Å shit!!! Cicciiii fan va roliiigt!!!!! Man får ju tears in the ajs
    Å va kul!!! Grattis vännen!
    Nu tog Cicci kommandot, så följer vi andra efter
    Nä, man gör så gott man kan - men vad gulligt med en sån utförlig berättelse, man får faktist mer hopp!
    Grattis igen!

• Jessie76

Snart så... Har du testat dig?

• Jessie76

Hmm... Jag oxå
    Men jag kan ändå inte släppa tanken att möjligheten finns... Det känns verkligen som att det skulle ha vart ett +
    Kan det visa fel??? Jag testade 8 på kvällen...
    Jag vet att när jag testade med yngsta flickan så visade testet negativt flera gånger, men då hade jag inte cb utan nåt annat billigare. När jag testade med cb sen så visade det direkt.

• Jessie76

Vad sött Cicci... Hahaa.. Man testar å får ett plus å sen undrar man - vaffan ska jag göra nu då??? Här har man testat å testat Kommer ihåg det själv..
    Jag ringde direkt till MVC och sa att jag testat och fått plus - vad gör jag nu? Frågade jag åsså fick jag hjälp.
    Ring dit du när du känner för det. Dom e vana - jag lovar

Jag pratade just med min man, och han sa - köp ett till test! Men jag sa va tusan vi ser ju nästa mens... Åsså jobbar vi på under tiden som vanligt (han gick med på att fortsätta göra barn - konstit? )

• Jessie76

Fan va sjukt! Stå på dig med provet BrudSommar!
    Moppy oxå - risigt nog att man är ledsen att man får mens å grejjer och blir besviken, men jag kan för mitt liv inte sätta mig in i hur ni mår just nu Lider verkligen med dig/er och hoppas att dom har fel (igen ) ändå.
    Får man verkligen behandla folk hursomhelst?! Vad fan man skulle vilja nita nån om dom gjorde sådär!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???