Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Gillar du spätzle koko? Jag tycker det smakar som osaltad pasta ung. Käsespätzle går ju an att äta men det är ju rätt onyttigt och mest gott pga den gratinerade osten...

Är det INGEN som känner symptom? För att återgå till väsentligheterna!

• mugglesfan

Jag åt Bisolvon men inte enl (här) rekommenderad dos utan mer halvhjärtat - är inte säker på att det var det som gjorde det. Jag tror faktiskt det var tajming mest...

• mugglesfan

Jag drog också ner på kaffet. Och så har jag för mig att vi hade en vit kväll (jag tror vi hade en faktiskt på vår bröllopsresa ) typ kvällen innan vi fick till det (alltså den gången det tog). Kan också ha bidragit att simmarna inte var fulla

• mugglesfan

KUL att höra Lapinette. Missade ditt falska alarm men antar att du fått en liten (brun?) blödning? Det fick jag också, men ingen mens... Håller tummarna stenhårt!

• mugglesfan

Idag tänker vi ha inflyttningsfest. Vi planerar att hålla på mellan kl ... och ...
    Kom gärna och säg till om det är för hög volym så lovar vi att sänka!

El nåt liknande. Spelar inte så stor roll - folk blir bara glada över en lapp!

Yes, yes, yes, Lapinette, jag tror minsann att det är en liten blödning sådan som jag och Cicci också hade

• mugglesfan

Grattis tillbaka Frejis!!! Du hinner väl inte se det men jag var tvungen att gå ifrån en stund och äta lite havregrynsgröt (superhungrig!) och fixa med möhippan (morr!).

Jag och en kompis ska ha tjejfest hemma hos mig ikväll, hon fyller nämligen bara 6 dagar innan mig. Så nu måste jag iväg och göra mig i ordning!

Håller tummarna för dig med Sweet! Kraaaammm

(Jag fick flyga via Paris istf Amsterdam och imorse istf igår men i övrigt gick det bra...)

• mugglesfan

Asch Lapinette, jädra skit!!! Gick in här för att se hur det har gått och blev så besviken för din skull! Gaaaahhhh! Jag som var nästan säker på att det gått denna gång.

Sweet: håller fortfarande tummarna för dig!!!

• mugglesfan

Go Page! Med ditt nya liv alltså! Jag beundrar alla som vågar pröva nya saker! Målet måste ju vara att inte sitta där när man är 80 bast och ångra att man INTE gjorde saker...

• mugglesfan

Sweet: neeeej, inte du också! Fasen, att det inte hjälper att hålla tummarna!

Detta var verkligen en svart månad...

Jodå, nya symptom har dykt upp. Har de sista morgnarna haft jätteont i brösten när jag går upp. Inatt hade jag även ont i korsryggen och ont i magen när jag gick upp på toa i natt. Alltså jag hade legat på rygg och när jag reste mig upp från sängen för att gå på nämnda ställe så gjorde det extremont både i brösten och magen när de liksom ändrade läge. Svårt att förklara men ont som fan gjorde det (och jag är ganska smärttålig i vanliga fall). Mannen hade tom märkt att jag haft en orolig natt...

Imorgon ska jag göra blodprov inför KUB/NUPP. Och det första UL:et. Spännande!

• mugglesfan

Nu äntligen Page och Lapinette finns ni med i albumet! Och tillgång har ni väl redan - annars säg till...

Kul att ni ville joina! Ursäkta att jag varit så sen med att lägga upp er men jag skyller på min struliga resa förra veckan...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???