Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej Page: vi grät ingen av oss. Jag är inte så blödig i vanliga fall (när inte hormonerna leker med mig ) och just för tillfället verkar mitt (grav-)humör mer stabilt. Men han tittade som du skrev förundrat. JAg med. Typ "ååhh, vad coolt". Näe, det går nästan inte att beskriva. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni alla får uppleva det! Det tror jag...

Själva NUPP tar de 15/2 så det är ett bra tag kvar. Idag tog de blodprovet och räknar väl fram de värdena så att de finns klara vid "nuppet".

• mugglesfan

StoraSystern: det är jättebra info! Det hade man ju ingen aning om. Mestadels tycker jag att det heter att "allt är normalt". Jag kommer inte ihåg vem det var som cyklade långsamt... jag har också för mig att det var ngn mer.

• mugglesfan

FruLlan: gött att du är tillbaka i tråden!!

Mindre: aaaahhhhh, äntligen ett ljus i plusmörkret! Nu jäklar! Jag håller tummarna stenhårt (de är ändå inte upptagna av ngn annan för tillfället så du får allt jag har )

• mugglesfan

Hej Vänner-fan, det var ett tag sedan!

Nu är jag riktigt förvirrad. Har varit hos BM på Kungshöjd (för er som inte är göteborgare så är detta ingen privat, utan där jag tillhör i vanliga fall) och hon är ju också jättetrevlig och mysig. Jag har fått en grav-kalender med en massa tider inbokade och de tog en massa prover (hb, blodsocker, järn, blodtryck mm). Nu kändes det plötsligt mer seriöst på Kungshöjd. Nackdelen är att dit kan jag bara ringa, inte mejla. Men på BMG verkar det vara ganska fullt så jag funderar på om det blir svårt att få tider. Båda verkar bra men jag måste ju välja! Lyxproblem

• mugglesfan

Jag borde göra det men jag är så trött och seg idag så det är omöjligt att jobba järnet. Jag har kollat in här flera ggr men ingen aktivitet, så jag var tom tvungen att läsa lite andra trådar här på BT (när hände det senast ).

• mugglesfan

Mindre: inga mer stickningar att rapportera om?

Själv ska jag köpa våg idag (äger ingen) för att kunna hålla koll. Har nog gått upp ett kilo redan men det känns ok. Men jag vill inte svälla okontrollerat. Fast akuthungern har gått över och känner mig inte sugen på ngt extra, så jag äter nog inte mer än förut.

Nu är möhippan avklarad iaf - skönt! Trevligt blev det ändå även om det blev lugnt. Kul iaf att ha träffat några av tjejerna innan bröllopet (som är på lördag).

• mugglesfan

VA? Filmade de vår tråd? Borde nästan kolla upp om det går i repris...

Nu står du verkligen i fokus Mindre, ensam BIM:are (om en vecka)...

Jag vill ha plus i tråden!!!!! Det var lääänge sedan nu.

• mugglesfan

Japp Moppy, nu får du jobba hårt!

Själv har jag fått klagomål därhemma att jag blivit osugen på sex på senaste, så jag får skärpa mig! De första veckorna var jag pilskare än vanligt men det har helt försvunnit. Mysko.

• mugglesfan

Ja just det Cicci: hoppas det går bra hos BM! Men det tror jag. Jag har nästan helt slutat oroa mig nu. Trots att jag inte kände så mkt i början så är det ju bevisligen ngt därinne. Men annars verkar vi vara de som känner minst (fruL också kanske?). Lustigt hur olika det kan vara...

• mugglesfan

Ska kanske förtydliga att jag fick klagomål. Det var eg inte alls så. Det var mer att han såg så ledsen ut och så fick jag luska ut att det var det här med att han nuförtiden alltid tar initiativet. JAg tror han känner sig mindre omtyckt. Men vi pratade om det, jag förklarade hur det kändes och så ska jag försöka skärpa mig. JAg tror det bara är en fas precis som den ökade lusten i början verkar ha varit en fas. Dessutom var jag ju på extremt lågt humör förra veckan och då känner man sig inte direkt sexig...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???