Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag nämnde för maken att han får vara försiktig med sätesvärmaren på passagerarsidan i vår bil för den är som en blåslampa (den på förarsidan blir inte lika varm) så att inte våra simmare blir kokta. Hans svar var att han inte tänker bli hysterisk och leva på ett annat sätt bara för att vi försöker. Jag tror inte jag riktigt får med mig honom på tvångssex och grejer

• mugglesfan

Nu är jag säkert äckelförnuftig men jag tror det är pga sådana här misstag som de inte vill att man gör VUL för tidigt - det är antagligen lätt att det blir fel när det inte har gått så många veckor..
    Men iaf borde han ha varit mindre slarvig!

• mugglesfan

Självklart - här finns gott om plats under manteln! Kryp in bara...

Moppy: uj, vad ledsamt! Och alla som blev så glada när vi trodde de hade mätt fel...
    Gud vad skönt när du äntligen får veta vad 17 som har hänt! Kolla det där med ev skrapning också när du ändå är i kontakt med dem. Bara utifall att...

• mugglesfan

_koko_: ingen chans att det är nidis? vad fasen, du hade ju svagt plus..? ngt hormon måste det väl ha varit som gav utslag? testa med morgonurin istället?

Jag fick ju spy ur mig här imorse så nu mår jag bättre (kanske får steppa ut från manteln så andra får plats)

• mugglesfan

BrudSommar: var det inte din BM som hade problem med att räkna, som inte fick in din cykel i sin räknesticka el vad det var? Hur inkompetenta är de egentligen? När de inte ens lyssnar på dig och ditt läkarintyg - argh, man blir ju förbannad när man hör det! Ibland är man så maktlös när det gäller hela vårdapparaten...

• mugglesfan

Lessen: jag håller med de kloka inläggen ovan och känn dig inte utesluten i denna tråden!
    Ibland är det nyttigt att få perspektiv och inse att det finns många olika problem - inte bara att bli gravid.

_koko_: låter inte som vanlig mens det du har...

Just nu försöker jag räkna ut när min BIM eg är. Fick mens 16/10 och hade sammanlagt 12 dgrs blödning. Borde om man räknar på min normala cykel haft ÄL ca 30/10 men aladåben kom först den 8/11 så jag tror att jag hade ÄL den helgen (10-11/11).
    Hur många dagars cykel ska jag räkna med?
    OM jag nu hade ÄL förra helgen - innebär det att min BIM är först nästa helg (runt 18/11)??? Jag fattar ingenting längre

• mugglesfan

Shit, blev fel: aladåben kom 1/11 inte 8:e. Jag får inte ihop det med Familjelivs kalender. Kan ni experter hjälpa mig?
    Som sagt, ska jag invänta BIM nästa helg istället?

• mugglesfan

Suck, jag var inne på fel vecka där (japp, FLs kalender!). ÄL blir ju då 4-5/11. Nä jag är nog för trött för att sitta här och räkna... Nu blir det Cityakuten istället! Undrar om jag redan har missat den obligatoriska intuberingen?!

• mugglesfan

Finally! Är ikapp... Work and no play...

Ingen jäkla aning om vad jag har för BIM ens inför nästa race. Så jag befinner mig nog utanför alla gäng och cyklar - jag får väl cykla på min egen ensamma city bike el nåt...

Sweet och Snart så: tråkigt!!!
    StoraSyrran: kul att du hänger här och tar in alla tips så att du är rustad till tänderna när du återvänder hem! Du kommer säkert plussa med en gång sedan

Det är det bästa med den här tråden att man kan få stöttning här. Bollade lite med en kompis och hon var iofs stöttande men samtidigt får man det "hur länge har ni försökt, 4 ggr? Men det är ju ingenting! Det ordnar sig!". Jo visst men man vill ju det NU, inte om ett år el så...

• mugglesfan

Nu var det ingen kvar bara för att jag har tid...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???