När märker man av att man är...GRAVID???
Tack för svaret Victoria80. Gillar att gå och kika på barnvagnar men det är svårt att avgöra kvalitén när man själv inte använt dem i det dagliga livet.
Håller med om att de är snygga
Tack för svaret Victoria80. Gillar att gå och kika på barnvagnar men det är svårt att avgöra kvalitén när man själv inte använt dem i det dagliga livet.
Håller med om att de är snygga
Sållar mig till gänget som är inne på tråden kvällstid. Missar helt diskussionerna på dagarna och det tar sådan tid (fast det är kul) att läsa ikapp.
Rosenrot - ja ska kanske testa detta ändå. Har flera påsar likande i skåpet sedan jag hade svårt att säga nej till en telefonföräljare för 1 år sedan.
Jaha, då var man själv då. Tror jag tar mig en cykeltur
Hej smygläsaren!
Absolut. Lätt att bli BT-beroende
Ibland blir det lite långt mellan gångerna på BT för mig. Så roligt att läsa ikapp men känner mig samtidgt helt off.
Nu är jag också vaken. Vad spännande Lapinette. Då verkar vi cykla tillsammans. Jag borde få min mens någon gång mellan 22-24/11. Känner lite molnande värk så mensen är nog på väg. Hoppas dock fortfarande. Tror ni den struntar i att komma om jag kniper tillräckligt hårt?
Jag kniiiiiper allt vad jag kan och låtsas inte om det typiska molnandet i magen
Jag har alltid trott att jag hade koll på mina menssymtom. Trodde absolut att jag var gravid förra månaden. Kom helt plötsligt inte ihåg att jag hade ömma bröst från ÄL till mens.
Mina symtom nu:
- Molnande värk (om ni missat det )
- Ömma bröst. Gör ont tom när jag går.
- Inget sumtom alls
Kul att gå och vänta tillsammans
Har ni andra alltid regelbunden mens
Oh jag som måste iväg på ansiktsbehandling precis när det är så spännande.
Jag tänkte testa på fredag om mensen inte kommit. Brukar ha en menscykel som varierar mellan 29 och 33 dagar. På fredag är det dag 33.
Lili 2006: Testa dig idag !!!!! Luktar PLUS ++++++++++++++++
Lapinette: Vad roligt det hade varit om det blivit plus. Testa du dig också idag.