Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Ha en superresa Lapinette! Har listat ut att min smygläsande kompis som gav dig tips inför SA heter Piggelin1 här på BT... Får se om hon dyker upp här i tråden på riktigt snart... Hon borde ha en bra anledning att hänga här

• mugglesfan

va fasen Nenne - gå dit nu! Är de lika trevliga som Cicci så har du inget att frukta. Jag skulle jättegärna joina om jag varit i krokarna!

• mugglesfan

förrförra årets systemetpåse (såå ute alltså!)

• mugglesfan

Fick höra att ett par som försökt få barn i ca 1,5 år äntligen har lyckats. Hon är nu i 12-13:e veckan och så lycklig. De har inte gjort ngn undersökning vad jag vet utan bara träget försökande. Ger kanske lite hopp? Fast man vill ju inte vänta så länge... Men alltså även om det kan ta längre än 1 år så kan det ju fortfarande funka, det behöver ju inte vara ngt fel...

• mugglesfan

Snartis: är dina blödningar helt över nu? Vad skönt i så fall!

• mugglesfan

fruL: de räknar alltid från sista mensens första dag. Du är alltså i graviditetsvecka 8 men fostret är bara 6 veckor...

• mugglesfan

Cicic: japp jag planerar lite löst att komma upp till Sthlm till våren - då hör jag av mig! 21/2 kan funka som det ser ut nu - skulle vara jätteroligt!

Snartis: då är du ju bara en vecka före mig - jag är i v10 (9+6). Alltså detta fikonspråk!

Jsut det Mindre: update!

• mugglesfan

viktualia: internetcafé? vänner med dator?

• mugglesfan

viktualia: surfa på mobilen funkar också om man är riktigt desperat...

Mindre: jag minns inte riktigt hur det var med mina boobs vid mens före jag plussade - jag har för mig att jag fick lite molont i dem. Men inför plusset så värkte det till som bara den en kväll - har aldrig känt liknande.
    Det där med gasig mage låter ju riktigt lovande + att det slutat droppa. Hur brukar dina droppar vara innan mens - brukar det komma lite varje dag inför mens el komma lite en dag och inget nästa dag?

• mugglesfan

klättra på bönstjälk - HA! Jag kom ju riktigt i stämning inför fredagssexet (skämtar bara - vi har verkligen inte sex på fredagskvällar som alla andra svensson - verkligen inte )

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???