När märker man av att man är...GRAVID???
Lili 2006: Skrev mitt inlägg innan dit senaste kom. Klart ni ska vänta tills imorgon om ni känner så. vi tar liveshowen imorgon istället. Då är jag tom. ledig.
Lili 2006: Skrev mitt inlägg innan dit senaste kom. Klart ni ska vänta tills imorgon om ni känner så. vi tar liveshowen imorgon istället. Då är jag tom. ledig.
Här är en till som precis börjas hoppas lite så brakar mensen med stort M in. Grrrrrr
Kryper in under deppmanteln...
Viss är det typiskt - en dag känns det så hoppfullt och dagen efter rasar allt.
Vad ska man egentligen göra för att bli gravid??????
Bara man vetat att inget var fel och att det kommer så småningom. Nu är det så jobbigt att bara vänta och hoppas.
Tack för stödet alla kämpare.
Nu tar vi nya tag tjejer. Täker satsa hårt på CissiL recept. Här ska knappras Rosenrot och Bisolvon.
Pila på tappen. Nja, vet inte om jag skulle göra det titt som tätt iheller. Håller med Moppy. Visst finns det väl bättre sätt.
Folsyra knapprar jag redan sedan flera månader tillbaka. Tack för påminnelsen dock.
CicciL: Symtomen kommer var så säker. Skönt att slippa illamåendet och de andra jobbiga symtomen. Själv längtar jag efter att magen börjar växa (ska bar bli gravid först )
Mindre: Visst är det alltid kul att läsa. Det är det som är så bra med tråden. Man får hjälp med allt. Jobbigt, tråkigt, kul och konstigt..
Rekommenderade inte Cissi Berocca? Undrar vad skillnaden är jämfört med Vitamax?
Ska ändå ner på apoteket nu. Ska kolla lite. Återkommer
Jag har alltid haft jämt humör och aldrig riktigt fattat det där med PMS men ush vad olidlig jag varit de senaste dagarna.