• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

fruLlan - gugu cicci... Nu får du väl ändå sortera tillbaka tangenterna igen! :D

Sitter och småmyser lite på jobbet trots mina - och det kalla vädret. Tror det är till stor del tack vare ciccis + men även för att jag nästan inte har nånting inplanerat på kvällarna framöver och bara kan sitta hemma och mysa med sambon framför en brasa... Och GLÖGG! :)

• _koko_

MEN FAF*N MOPPY!!!!!! :) :) :) :) :) :)
    Håller tummarna så hårt att de vitnar nu! Jäkla gyn, h*n borde anmälas!!!

• _koko_

Nej nej nej nej, Snart så... :( Hoppas inte! Du får moppys ena tumme åsså håller jag tårna också. :D

• _koko_

Gissa om kollegorna tittar konstigt på mig nu här när jag sitter med korsade fingrar och tår... :D

• _koko_

Skärgårdsbruden - vad knäppt, jag hade ju för mig att du plussat, men när det inte stod så på listan tänkte jag att jag nog mindes fel... Jag kanske tror att min lista uppdaterar sig själv??? :D
    Datum för plus och var det första försöket?

Jag skrev om mitt suddiga streck i helgen, men jag tror att det kom efter att de 5 minutrarna redan passerat (mirre-test), så jag tänker inte tro något om det. Tog visserligen ett till likadant test senare på dan som inte visade någonting alls (inte ens efter 20 minuter), så NÅT gav ju utslag där på morgonen, men det var säkert något annat.

• _koko_

Åååååååååååhhhh, Moppy, vilken bergodalbana.... :( :( :( :( :( :(

*Kram*

• _koko_

Skärgårdsbruden - BIM idag eller framåt.

BrudSommar2006 - jisses vad de håller på!!! Usch, vad jobbigt, fattar de inte att bara för att de jobbar med gravida kvinnor varje dag kan de inte vara sådär slentrianmässiga! De gravida kvinnorna vill ju känna sig omhändertagna på bästa sätt.

• _koko_

Jahapp, då började det droppa blod då. Var på toa och ingenting. Tills jag reste mig och det kom två droppar på golvet... Och sen fortsatte det droppa. :(
    Jaja, det är väl skönt om min cykel bestämt sig för att stanna på 31 dagar nu, men jag hade ju önskat....

• _koko_

Tycker det borde vara alldeles för sent för nidis har ju BIM ju!

*Bäst jag springer på toa och kollar om det har kommit mera blod*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???