Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Nä - va bra.

• Liten med Mindre

Nä - nässpray är väl avsvällande. Tänk om svällkropparna slutar svälla. Då blir det ju mjukt och trist. :(

• Liten med Mindre

Får jag lägga in ett lite negativt inpass i röda-pappersdebatten. Drabbas alltid (sista 3 åren) av brunröda spår på pappret i upp till en vecka före mens.

Fast å andra sidan behöver jag ju framöver inte se dem som just tecken på mens... :)

Än finns det hopp! (Fast just nu känner jag ju inget i brösten. Bara träningsvärk.)

• Liten med Mindre

FruL - då får vi börja sprida julstämning istället. Det blir jag alltid glad av, och det är säkert bra för plussitiviteten.

• Liten med Mindre

Men - FruSofia, testade du inte "-" strax före lunch idag?? Och nu "+".

Vilken härligt vändning!! GRATTIS!

• Liten med Mindre

Symptoooom! FruSofia - vad fick dig att testa en gång till så snart? Nyfiken!!!

• Liten med Mindre

Nejmen FruL, vad jobbigt för dig att må så pestigt. Hoppas verkligen att vi får chansen att försöka pigga upp dig på lördag om det inte bättrat sig innan dess.

Befinner du dig i Hålan också? Utan chansen att få komma hem och bli kramad ikväll?? Skickar massor med strykekramar i så fall!

(När jag mår sådär brukar min man komma på att göra de mest befängda saker för att få mig att skratta. Det ändrar inte faktum att världen är felkonstruerad, men den är lättare att hantera när jag får skratta.)

• Liten med Mindre

Ska pigga upp mitt eget humör genom att träna med personlig tränare ikväll. Riktigt musklig är han, och jag jobbar som ett djur för att inte verka mesig bredvid. :)

Det känns av någon anledning alltid bra att ha ont överallt efteråt. :D Jag glömmer alla andra ev symptom i alla fall.

KRAM och trevlig kväll!

• Liten med Mindre

Morrn morrn alla medkännande symptomdelande vill-bli-med-barn-systrar.

Hoppas att ni fick en uppiggande, kanske guppig kväll. :) Kan själv meddela att alla symptom som jag ev haft är som bortblåsta. Har träningsvärk i hela kroppen, så mina fusksymptom döljs väl.

FRÅGA: står det skrivet i pannan på oss som vill bli med barn, att vi längtar efter just det??

Min tränare frågade två gånger igår om jag inte var gravid, för att jag klagade över huvudvärk och dåligt humör. :( Just nu är väl frågan ok, men om 5 månader till så hade jag blivit riktigt ledsen om den kommer.

• Liten med Mindre

Snart så - jo jag tränar endel. Men träningsvärken kommer av att jag inte får någon rutin på styrketräning. 2 veckors uppehåll räcker för att nästa gång ska kännas rejält igen.

Och ska vi få upp intensiteten som krävs därhemma (ja - vi är lite segstartade) så behöver jag få upp flåset lite. Jobbigt att få håll halvvägs... ;) När inte maken tränar upp sig så får väl jag göra det, om jag ska få nått. :)

Sen har jag tråkiga kontorsaxlar som kräver lite omsorg. Hoppas att jag får nytta av det den dag jag får bära egen bebis. Inte helt snällt mot rygg och axlar har jag hört.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???