Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Nä nu ska deppigheten botas med ett restaurangbesök (makens förslag - han tyckte det lät som att jag behövde det) och ett glas vin eller två!

Det kvalificerar väl mig till klubben av Fritidsalkoholister som FruLlan säkert är ordförande i?!

Fortfarande ingen dropp i trosan (iaf inte rött) men neggigt humör så röda layden är nog på inkommande tror jag

Måste köpa glögg (ej saft, blääää) också! Är i desperat behov av glögg!!!

Loggar ur och *vinkar mot USA- och Japanhållet*

• mugglesfan

Hallå lollan: jippieee, somebody is out there!

Den började 16/10 och höll på i 12 dagar. Normalt har jag 28 dgrs cykel. Men iom att blödnignen var så lång så vet jag inte hur jag ska räkna längre *frustrerad*

• mugglesfan

Själv ska jag på Taras (god turk i Götet), NU måste jag sticka.

*vink vink*

• mugglesfan

Ärligt talat FruLlan: du har varit helt underbar idag - vilka asgarv du har bjudit på!!! Är du säker på att det inte är RR - du känns inte riktigt som förut... Men härligt med gott humör!!!

Jag har fanimej blivit totalt beroende av denna tråd. Nu efter restaurangbesök med 3 goda glas vin till maten (och lite lullig blev man efter en hetsig dag!) så var jag tvungen att gå in här och se om det varit ngn mer action. Och jajamänsann!!!
    Herrejävlarrrr, jag skrattade sa att jag satte tandkrämsgojset i halsen...
    Hörs imorrn!

Jag är såååååååååååååååå avundsjuk på er som får träffas - känns som att man nästan känner varandra lite och jag skulle sååå gärna varit med och halsat en jäkla massa glögg i december. Jag bara måste få igång BT på min mobil så jag kan hänga med i tråden från Koh Lanta (sticker på bröllopsresa nästa tisdag i 2 veckor - det gååår ju bara inte att komma ikapp 2 v, det tar ju en timme att läsa en dags inlägg).
    Ja ja intresseklubben antecknar...

stock time...

• mugglesfan

Mindre: jag tycker du verkar småsjuk mest hela tiden - är det säkert att du inte fortfarande går och bär på ngn infektion? Det låter inte bra... Du kanske ska kolla upp dig hos doktorn?
    För visst var det du som hade en massa magsjuka mm i höstas (el var det ngn annan, kanske blandar ihop det)?

• mugglesfan

Är det ingen som vill hoppa upp på min cykel då? Lapinette var är du? Vi brukar ju cykla ihop men nu kanske vi kommit i osynk när jag hade sån konstig blödning sist...?

• mugglesfan

HAr inte börjat med RR ännu. HAr inte fått mens heller men den kommer nog när som helst.
    Fick mer vit-gulaktig flytning imorse men det betyder säkert ingenting. Jag tror inte att jag har haft det innan mens förut men det har jag säkert haft och förträngt
    Men när jag har fått mensen ska jag börja knapra både det ena och det andra :-8
    Just nu bara folsyra...

• mugglesfan

Cicci: då får det bli måndag för på tisdag sticker jag på bröllopsresa! iiiihhh
    Kan vi få ihop våra göteborgare då tro? Det var väl några till här...?

Igår jobbade jag som en tok så idag har jag tagit det lugnt. Först långfika (man kan alltid fika sig ur krisen som min jobbarkompis brukar säga ) och nu vår tråd...

• mugglesfan

Ekocentrum, hmmm ngt obildade jag inte känner till...
    Vilken tid ungefär efter minglet? Jag kan nog inte smita tidigare fr jobbet nu när det är så himlans mycket att göra.

Hohooooo - är det inga andra göteborgare som vill träffs?

• mugglesfan

Jag har blivit lovad pinne i brasan ikväll. Men först ska jag ut och dricka vin (igen!) med tjejkompis. Sedan har maken äskat om att få komma till höhö Hoppas inte röda faran hinner komma innan dess bara...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???