Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

*fnissar*
    Saxat ur hemliga pappans blogg:

-----------------
    Ett tjugotal svenska barn heter Ashley.

Ashley blir ett fult ord för rumpa på ett tjugotal svenska dialekter, föräldrar. Hur kan ni inte tänka på sådant?

• Liten med Mindre

Håller på att uppfostra maken i att ha kuddkrig.

För honom är det viktigast att vinna - dvs klämma fast mig med armar och ben (eller det faktum att han är tyngre och längre), och sen banka på med kudden.

För mig är det viktigare att ha kul och busa runt med kuddar. Han börjar långsamt förstå.

Tror inte vi är redo för ett allvarligt snöbollskrig. Måste maskera det under "busa i snön" för att det inte ska göra för ont...

• Liten med Mindre

Men - nu ska jag gå hem till min japanska middag!

Trevlig helg! Bon appetit! Skumpa på av alla sorter!

• Liten med Mindre

Oj, Godmorgon! Lite morgontrött tråd tycks det.

Stora kramar till Page och ni andra som fått tantbesök. Inge skoj alls! :(

Har själv ÄL idag, tror jag. Stickorna tog slut igår, men det var så trådiga snigelspår då, att det säkert är dags idag. Vi bestämde för att köra på sö-on, och inte testa mer, innan vi återtar mer normal frekvens. Borde ju hinna med en BIM i januari tror jag. Nästan!

• Liten med Mindre

Jo det blåste rätt rejält i Stockholm. Men det har ju varit värre på andra håll. Tur att det mojnade till läggdags.

• Liten med Mindre

Vet inte ang VUL. Funderar också.

• Liten med Mindre

Muggles - får du inte ens ha med en liten shampoflaska, genomskinlig förpackning? Har sett såna burkar på Kicks.

Eller de kanske drog reglerna hårdare ändå.

• Liten med Mindre

Nenne - nä, lite mer norrut. Men i Dalarna var det.

• Liten med Mindre

Hon var duktig tycker jag. :)

• Liten med Mindre

Frisören alltså...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???