Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

FruL: sö-on = söndag måndag tisdag onsdag :D

Så mycket pistolen håller... :D Just nu känner jag mig som en riktig slemblobb - så det måste vara dags!

Om du känner dig bättre av att veta så har jag kompisar som också var outsägligt trötta i början. Håll ut!

• Liten med Mindre

Cicci - jag förstår verkligen inte hur en 13 centimeters Pick'n får plats i din lilla mage. Det måste vara Houdini som slingrat sig runt alla organ och så. :)

• Liten med Mindre

Nenne - jag har blivit bästis med en delfin... ;)

• Liten med Mindre

Satsar på att delfinen gör sitt när grottan blivit fylld av vaniljsås...

• Liten med Mindre

Muggles - mot irritation rekommenderar jag uppuffning av soffkuddar. Lite hårdhänt sådär... Akta bara så att du inte sträcker ryggen i samma veva.

• Liten med Mindre

Suck - läste på Aftonbladet.

Ett flicknamn som jag kom på att jag tyckte vore jättesött i förra veckan, ligger tydligen på 10-i-topp. :( Det trodde jag inte. Nåja, fantiserar vidare, och ett 10-i-topp-namn fungerar ju det med.

(Nä, säger inte vilket, det räcker med att många i Sverige heter det, det behöver inte vara någon jag "känner".)

• Liten med Mindre

Nenne - nä, ingen liten delfin här. Stor (nåja, medel) och blå. :) Hålles lämpligen i handen.

Men kolla du teknikmagasinet. Kanske är en höjdare... :D

• Liten med Mindre

:D Det är en väldigt uppnosig delfin Nenne. :D

• Liten med Mindre

Nenne - med tanke på urvalet som finns så måste ju smaken vara som baken. För mig som gillar sportdykning var ju en delfin rätt bra - känns inte lika *hrmm* pinsam.

Men de flesta funkar ju på samma sätt.

• Liten med Mindre

Muggles - menar du bubbelbad som i badskum, eller jacuzzi?

Jag tror att det är offentliga jacuzzis som du ska undvika. Vattnet cirkulerar länge vid lagom tillväxttemperatur för bakterier. Badskum i badkaret hemma är nog ok. :)

Men kolla med en BM för säkerhets skull.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???