När märker man av att man är...GRAVID???
bra obeserverat mindre
Tänk att du som är så liiiten kunde se detta
bra obeserverat mindre
Tänk att du som är så liiiten kunde se detta
perfeeeeeeeeeeeeeeeekt
ja men jag har bestämt ( allsmäktig som jag är ) att cicci inte ska eller får krympa mer.
nej du, hon har suktat efter tecten på grav så länge så nu tycker jag hon ska få en rejääääl bula på magen ögona böj
ihhhh
fatta känslan när man sitter med en 9 månaders mage med massa ådror på och en navel som försvunnit
lääääskigt!
och inte kommer man kunna knyta skorna heller...tur attd et är sommar då!
näe inte riktigt jag heller men tanken slog mig precis när jag skrev om din blivande bula.
jag och maken pratade om det igår. Vad plusset verkligen innebär. Vi är överlyckliga av det men samtidigt...det skrämmer lite...
det kommer ALDRIG mer bara vara vi, och det kommer en BEBIS som blir STOR
livet kommer aldrig mer bli sig likt...vilken resa!!!!!
ja det är många tankar
Självklart är vi överluckliga båda två. maken fällde tilloch med glädjetårar. Men samtidigt... det kommer bli annorlunda.
men vi kom fram till att vi är båda färdiga som männsikor, om ni förstår vad jag menar. Vi har inga inre drömmar om att tex vandra i nepal ett år eller prova på munklivet eller att bli rockstjärnor (eller maken joo men men )
så vi är redo för barn. Vi ä5r klara med utbildningar osv och har jobb och bostad osv.
men viktigast av allt är att vår kärlek är beprövad sen många år. Vi vet att det är vi och att vi kommer klara av alla hinder tillsammans. För det måste man nog vara beredd på. Hur underbart allt än kommer bli så KOMMER det bli jobbigt.
Först med alla vakande nätter, sen trosåldrar, tonåringar osv.
Men vi känner i allfall att vi har en super grund att stå på och det känns skönt.
mindre: du ska inte bara FÖLJA oss. Du ska MED på resan! så det så!!!!
och vickan.. jag tror att denna resa skrämmer de flesta lite granna. Även fast man är HELT redo som vi är...
hejsan brudsommar
vi valde att ta bort några som ändå aldrig är här. Då finns det liksom inte så stor anledning att de är kvar...
ahhhhhhhhhhhhhhhh
återigen har mindre falkögon
datum fattas...
sånt såg inte jag
cicci förresten
vilken BM har du valt?
tänkte kolla runt lite i helgen, men tips är alltid bra.
På nåt sätt känss det fortfarande helt overkligt att jag är gravid. Därför fattar jag inte att jag ska kolla BM osv...