Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Inte deppa Snart så - de konstaterade ju igår att rosa flytningar även kan vara tecken på graviditet!!!

Hoppet lever!!

• Liten med Mindre

Oj, Cicci, vad coolt med betald resa. :) Önskar det hände mig. Fast inte utan maken under ÄL då. ;)

Angående dejt på lördag - är det lätt att hitta in i hotellets restaurang för brunch? Eller ses vi utanför? Jag är den som ingen känner igen, med full ryggsäck samt "vill bli GRAVID" stämplat i pannan. Och följer jag spåren av blod och snigelslem så hittar jag säkert er.

• Liten med Mindre

Kl 13 eller strax efter fungerar bra. Ska bara hinna duscha och ta mig från Hötorget (det var visst inte Stureplan jag skulle till).

Har aldrig varit på brunch, så jag vet inte om man måste boka.

• Liten med Mindre

koko

Bara ingen hugger vårt bord om ingen dyker upp före 13, och det är bokat kl 12?

Jo, ska träna - men det är workshop för instruktörer, så det är arbete också. Slutar 12.30. Kommer att vara vrålhungrig, om inte mensen ställer till det för mycket. Är lite orolig för det.

• Liten med Mindre

Förlåt - det var ju Cicci som bokade, inte koko.

Lite virrig så här före lunch.

• Liten med Mindre

AM - om du fortfarande väntar på lördag, kan du inte vagga över och bruncha med oss? Du bodde väl i närheten?

Eller så kanske bebben blir avskräckt av allt tjatter och vägrar komma ut.

Fast jag hoppas att den sätter fart ut nu så att du slipper fundera på barnvakt. Långpromenera?

• Liten med Mindre

Avskräckande syfte är att maken planerar julfika med våra vänner och minst 8 springande barn i vår (i sammanhanget) lilla vuxenanpassade 3:a.

Håller på att styra fikat till att bli korvgrillning på gården...överlevnadsinstinkt.

• Liten med Mindre

Vi hoppas på bra väder och korvgrillning. Så kan ungarna hållas i lekparken. :) En lägenhet utan leksaker är annars uuuuurtrååååkig.

• Liten med Mindre

Flitigt skrivande här Viktualia. Hoppas att resan var bra.

FruL skulle ut i ödemarken idag tyckte jag mig se i ett inlägg. Inte skoj det, men det humöret. :(

• Liten med Mindre

Men jag som inte ätit piller på länge - varför har jag fått hemska röda bulor på halsen och kinder/haka nu då? Kommer hormonerna i svallning av att försöka få barn också? (Jo, det är klart att de gör, med tanke på hur vi agerar här. Men inte sååå...)

Hatar verkligen finnar, de där inneboende som inte går att pilla bort. :( På mig som är så blek syns de som stoppljus. :( Menshumöret är på topp.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???