Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Tror inte de är så förkylda i Afrika... (jo visst kan det vara kallt där med men ändå)

Sexa på FruLlan, det är viktigt att hålla musen igång så det inte torkar ihop alldeles.
    En tant mer el mindre -

Cicci: lunchdejt låter bra! jorå någorlunda i stan. Lindholmen kallas det men man kommer in till Brunnsparken på ca 10 minutos. Jag verkar vara den enda göteborgsmusen som vill träffas...

• mugglesfan

Eden: jo jag vet men det kommer ju oftare när det är kallt (och väl eg pga att vi vistas inne mer när det är kallt och inte av kylan i sig). Så om det inte är kallt i => inte så mkt förkylning ändå fast det är bactus&co?

• mugglesfan

FruLlan: det är inte bra om musen har blivit rynkig för det kan ju lätt bli att pinnen fastnar halvvägs in (i rynkorna alltså) och man vill ju ha den ändå in ellerrrrr?

• mugglesfan

Snartis: undrar om inte du haft ett tidigt "MF" el graviditet som inte blev ngt. Verkar inte riktigt normalt att det rinner så himla mycket? Läste någonstans ang MF att a) blod var ingen fara b) ont var ingen fara men c) blod OCH ont - då kunde det vara missfall. Det var ngn länk som länkades till på vår förra tråd... (www.karolinska.se/templates/Page.aspx)

Min mens är normalt ca 4 dagar och det blöder ganska lite, utom en av dagarna. Jag har fö aldrig ont heller, känner ingenting. Möjligen kan jag känna lite i korsryggen men det är ytterst lite och händer sällan.
    Fö väntar jag fortfarande på den... Jävla horngubbe...

• mugglesfan

Måste testa innan tisdag iaf - så jag vet om jag kan dricka Mai Tai och andra godsaker i på Koh Lanta...

Japp har väntat länge nu länge nu länge nu, nu börjar jag få gråa hår gråa hår gråa hår (japp Nenne, pubeshår!)

• mugglesfan

ska kanske vara glad så länge håren inte är röda iaf...

Om ca 1h är det fö insupardags igen. Om jag väntar bebbe och inte mens (som jag fortfarande tror) så har den blivit fullkomligt dränkt sin första tid i lyxsviten! I fredags, lördags, igår och idag, på fredag... Koko: ska vi testa båda två på fredag? Vi säger det så kommer säkert mensen! Vill INTE ha mens på bröllopsresan, hör du det gubbjävel!

• mugglesfan

Cicci: hmmmm, Avenyn alltså. Är ju en bit från mig förstås... Skulle dock vara himla kul att ses! Jag får klura lite på om jag hinner ta mig dit bort el inte (gräsligt mkt nu inför semestern!).

• mugglesfan

Ja du koko det är jag osäker på! Förra mensen började 16/10, 12 dgrs blödning (f'låt nu är det typ 1000:e gången jag tjatar om det här jag vet!). Räknar jag med 16:e och min normala cykel borde jag ha fått mensen som i söndags. Men det var uppenbarligen fel för den har inte synts till än. Hade ÄL vad jag tror runt 4-5/11 så till helgen borde den väl ha dykt upp senast?! Kan tillägga att jag har nada symptom så därför är jag helt inställd på att horngubben petar fram den röda ladyn...

• mugglesfan

Japp, bröllopsresa: snorkla, dyka, bada, drinka, gå på matlagningskurs i thaimat en dag, båtutflykter, sol, sand, sex..., lyxhotell i Bangkok (vi "sparade" vår bröllopsnatt, dvs vi bodde inte på hotell efter bröllopet)

fruLlan: tips på Koh Lanta med omnejd? (HAr visserligen läst på en del men om det är ngt speciellt du vet om så shoot (skjut! mer skjut vill vi ha!)

• mugglesfan

men fruLlan, du har väl heller inga symptom nu ellerrr?
    och mycket stock nuförtiden...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???