När märker man av att man är...GRAVID???
men att man fick sår i *rö*ven* fick man alltså inte skriva?
men att man fick sår i *rö*ven* fick man alltså inte skriva?
ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tur att jag inte har ÄL och måste tvångsknu**LLa
snartis
Näe gillar INTE att rida barbacka.
jag fattar inte de småtjejerna i stallet som älskar det- Även på den här hästen. vad gör jag för fel.
det spelar liksom ingen roll att hon går lugnt och skitfint på tyglen det gör ont som attan ändå.... sitsen visst men va faaan....
hej mugglan
'japp safari i tanxania och sen sol och bad på paradisöar.
men läkarna vill INTE att man åker till tanxania som gravid. Eller för den delen till något malaria område...
tanzania ska det stå...men det fattar ni vel
vi åker i början av febr
näe nu orkar jag inte mer....
nu drar jag
puss på er allihopa och hoppas att ingen får besök av den eländiga tanten
PLUSS på er
morrn morrn
alla plussjagare, skengravida och gravida
hur har ni det?
Alltid lika trevligt att komma in och se att nattpasset har snackat på i vanlig ordning Även fast sweetan verkar ha slagit i huvet och JOBBAR oj oj oj det verkar vara full kaos där på andra sidan atlanten
Hoppas du hittar din böj sweetan!
hur mår min käre lilla snartis idag? hoppas allt är bättre och att sös snart hör av sig! Och hur mår min lille kokosflinga? Tänker på dig en massa!
Stick i nedre delen av magen låter sannorligt misstänkt!
mindre: hoppas att det inte satt igång för fullt
Själv mår jag som ett lass skiiit! Usch så totalt förkyld och genomtrött. Hade jag vart hemma i stockholm hade jag stannat hemma idag...men är ju i hålan så det är lika bra att jobba... men är helt slut redan
pigga upp mig tjejer
är förresten mycket farsinerad av hela nässprejs teorin
ha ha ha
men låt tjejerna på FL vara galna och flumma runt här i lugnt och ro. Jag tycker att det är skönt att det finns fler forum. Ett för de som är galna och ett för oss som ...också är galbna ... fast på ett mer galet sätt
hejsan mugglan
Klart vi förstår...????
ja usch känns inte kul om moppy undviker oss för att det blivit för jobbigt...men jag tror ändå inte att så är fallet. Kanske hon bara är ledig och precis som jag gjorde befinner sig på ett ställe utan dator....
bara det inte hänt något trist....
hoppas hon hittar tillbaka.
men vart är alla andra galkningar
hmmm min roll i hålan... whiiii började genast tänka snusk... tihi
noja mmin roll är dubbel....
projektledare och inköpt konsult med "expert/special" kompetens...
ähhh vete faaan egentligen....men jo så är det....
kul men inte när man mår pyton...