När märker man av att man är...GRAVID???
Anglais i Stockholm då, om det finns några fler.
Anglais i Stockholm då, om det finns några fler.
Tack Sweet - försöker också uppskatta min mage...
"Det blir alltid värre framåt natten..."
- stämmer så väl. Nu är den stor igen och vill gå hem, ihop med resten av mig. Kan nog tillåta mig det snart.
Tjaaa - sen Nenne klev av cykeln så trampar jag väl rätt själv. Fast jag har för mig att det var någon till.
Hallå!! BIM i början av februari någon??
Å - Cicci - vi har också en sån person på hög post hos oss. Ingen vet hur han hamnat där - utom möjligen genom kontakter.
Med tanke på att han tjänar bra mycket mer än mig så har jag inte dåligt samvete för att jag surfar ibland.
Muggles:
3. Mat ;)
Vet aldrig om ni får vänta...
Trevlig kväll alla!
Du får gärna låna en del av den ömma magen Frejis. Skönt att ha dig med på cykeln.
Lapinette - äter ni malariamedicin för Sydafrika också? Eller kan ni utnyttja ÄL under semestern?
Godmorgon förresten. :)
Brudsommar - vad du ställer till det för dig. ;) Först trilla (vi kom ju överrens att du inte skulle ramla igen), och sen dålig mat. Hugaligen!
Granska husen noga i sömmarna, och lycka till!
(Vi råkade ut för ett riktigt praktexempel på akut-styling av hus. Jättefint målat och inrett - om du inte kollade bristen på underarbete, glipande skarvar, brist på fuktspärr under kaklet i badrummet, uppluckrad ytterfasad under garagetaket. Och de flesta gick omkring och sa "oh" och "Ah - så fint det är". Loosers!)
Muggles - i det här fallet hade de stora glipor mellan plastmatta-kakel samt kakel-taklist. Där kikade maken rakt in på masoniten, ingen fuktspärrande färg eller annat. Likaså satt det tydligen bara masonit bakom badkaret. Helt sjukt!