Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

nu är det dags att bege mig hemåt

Kram på er alla :)

• Snart så....

Gooooodaaaaaa

Är så grymt kaffesugen idag, så nu sitter jag med en cappucino framför mig. Nu skiter jag i om jag mår piss efter jag dricker den, vill ha kaffe!!!

Cicci, härligt att få se pick´n så stor och aktiv. Måste ha varit en enorm känsla, det är bara att vänta tills dess för mig :)

Tur att ni tog bort bilderna, är inte så förtjust att visa min nuna för alla. sen kan det komma in folk man känner och sen är helvetet löst. Näää bra att ni tog bort dom!!

Page, härligt en till buffy-fantast!!! Jag och min sambo hade en buffyperios när vi såg alla säsonger i följd 7+22 avsnitt hahhaha. Nu har vi börjat köpa boxarna och tittar om på varje säsong :D

Annnars tittar jag ganska mkt på serier, Ugly Betty, Greys Anatomi, Cityakuten, Desparate, OC, One three Hill, gilmore girls, prison break, Lost, 24 mm
    Shit kollar faktiskt inte så mkt på TV som det låter men älskar serier.

Koko, M Mach..ohhh visst är han snygg?!?!?
    Shit den kroppen slår inte många JUMMY

• Snart så....

Mindre, vaknade maken till när du kom hem?

• Snart så....

vad härligt cicci, jag kommer nog inte att få göra VUL förrän jag har inskrivningen tyvärr men det är inte så mkt att göra.

Hur stor var Pick´n nu?

och du har fortfarande inte symptomer?
    Mina har gett med sig nu har jag bara ont i brösten och lite molvärk runt mattider.

• Snart så....

koko, skönt att du är så pigg att du är på jobbet. ska du jobba heldag?

• Snart så....

Ska till stan på fredag, någon som är sugen på lunchdate?

• Snart så....

är så sällan i stan pga jobbet ligger utanför stan. Hojtar till så fort jag är i stan Cicci, lunchar gärna med dig :)

• Snart så....

koko, fick inte muggles plusset den 18/12? dvs i måndags?

• Snart så....

tror helt klart ägget är på G Mindre, hoppas på maken ikväll igen :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???