När märker man av att man är...GRAVID???
Och jag som vill att tiden ska gå fortare.
Det är så oändligt långt till jag får gå hem, tills det är helg och jag får bruncha, tills 2 veckor har gått och jag vet varför jag har konstig mage...
Och jag som vill att tiden ska gå fortare.
Det är så oändligt långt till jag får gå hem, tills det är helg och jag får bruncha, tills 2 veckor har gått och jag vet varför jag har konstig mage...
Avslappnad hållning till nakenhet hos oss med. Tack och lov.
Tror nog att synsättet oftast är ett annat utomlands. Framför allt i USA då...
Izzie - du tvingas inte sluta. Bara mammaledig.
Tycker att du, om du vill, ska satsa på det nya jobbet (så vida inte det kanske handlar om provanställning och sånt tjafs). Det löser sig med barnfrågan i alla fall när det väl händer.
Tjohej!
Lite lagom många sidor sen jag gick igår.
FruL - hittar ni nåt bra ställe norr om stan, på landet, så säg till. Vi kan bosätta oss i närheten, men utom syn och hörhåll. :) Bo ostört, nära naturen men ok avstånd till jobbet, där vi kan släppa ut våra framtida katter och barn utan bekymmer...och närmre Dalarna förstås. :D
Page - jag kan joina dig på golvet. Musklerna protesterar vilt efter att ha återupptagit styrketräningen - känns som flera månader sen sist. Tänkte ge benen en omgång på fredag - så att jag inte kan springa så många gånger till frukostbuffén på lördag. :)
Jag tyckte att det var dags att komma igång nu, innan jag blir för mjuk i kanterna, och innan jag ev får en stor tyngd på magen att bära. Min kinkiga rygg kommer ju att protestera illa kvickt annars.
För övrigt - det känns som att cykeln har medvind för tillfället. Eller är det månne att det är så halt att jag bara halkar med?
Igår kändes det som om någon satt och körde ett finger i magen på mig (samma ställe hela tiden), idag är det borta. Prick en vecka efter ÄL. Och brösten har inte börjat ömma heller som brukligt, förutom självåsamkad träningsvärk.
Varför är det så långt till nästa helg???
Valp - jag skulle nog vänta. Det räckte att spendera några dagar med svägerskan och deras valp, för att inse att det är ungefär lika jobbigt som med klåfingriga småbarn. Måste vara på pass hela tiden.
Fast om någon här har haft valp så vet ni nog bättre än vad jag funderat fram.
Glömde jag nämna det rosa pappret igår kväll? :?:?:? Bara en gång - men så otroligt tajmat enligt böckerna.
Jag ser en djup avgrund framför mig - och förbereder världens hopp. Om jag missar denna gång blir vi två som är OTROLIGT ledsna!
Nä, inte blod, bara "rosa".
*hoppar och studsar*
Ligger i spänstträning för att klara hoppet över avgrunden. :)
Vill vill vill vill vill vill vill!
Hur har det gått med shoppingen inför resan förresten? Hittat några myggsäkra kläder?
Något förslag på affär med goa mysbyxor? Mina har suttit åt i midjan länge. Men med min nuvarande gasmage så är de fruktansvärda.