Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Tack, vad du är söt. :)

Sitter och funderar på om vi skulle sammanställa en bok över hur de som blivit gravida gjorde och hur de kände innan de fick plusset - så att vi som fortfarande väntar har något att läsa under den olidliga väntan mellan ÄL och BIM.

• Liten med Mindre

Syrran - hoppas att de får er på banan igen. Är Pergotime någon form av hormon, som kan ge jobbigt humör och så? Eller är det något snällt?

• Liten med Mindre

Usch vad jobbigt med missfall. Det är ju faktiskt inget som man pratar om så mycket, så de som drabbas måste känna sig ensammast i världen, även om de vet att "det händer". :(

• Liten med Mindre

NU händer det något. Till och med BT var segt ett tag och la av.

Har ju i och för sig kunnat jobba lite jag med. :)

Hoppas att BM får ordning på dig Cicci, eller snarare att de konstaterar att allt är bra, och att Pick'n krullar ihop sig för att mammas listiga plan om att sätta dit chefen ska gå i lås.

• Liten med Mindre

Suck! Jag sitter och känner efter precis heeeela tiden. Känns det nåt här? Eller där? Tänk om det är nåt - hur långt har det gått då? När kan jag testa?

Aaaarrrgh! Jag kan ju bli knäpp för mindre (Mindre)!

Var är den förbaskade lilla lampan till magen - ingen som har uppfunnit den än?

• Liten med Mindre

Åh, är bröllopet på lördag?! Då vet vi alla fall att du har en trevlig stund när vi ligger och jäser efter stor-frukosten.

Det är ju såå skoj att få klä upp sig och gå på fest. :) Vet inte om någon stor fest förrän i slutet på maj.

• Liten med Mindre

Nä, inga stickningar. Kanske molar det till emellanåt. Om jag riktigt känner efter. :) (Det är vi ju bra på här inne.)

Inte särskilt gasig heller längre (tack och lov). Inget i brösten. Inget mer rosa än den där enda gången igår. (Fast det var i alla fall inte inbillat, eller ens pappersmuffat.)

• Liten med Mindre

Det känns jättespännande Cicci - men jag får ju vänta ända till efter nästa helg (typ 5 feb), innan jag vet. Någon gång nästa vecka sätter vanliga drippelidroppet igång annars.

Fast vad gnäller jag om - alla får ju vänta precis lika länge.. :) Men det är ju alltid värst när det gäller en själv. :D

• Liten med Mindre

"TV-kändis"! :) *myser*

• Liten med Mindre

Förresten - jag sitter och funderar på en Londonresa i maj. Har ni tips på var jag hittar billiga (och "säkra") biljetter? Inget mysko flygbolag som går i konken alltså.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???