• MollyMolly

PMS tabletter?

Hej!

Jag har lite frågor angående piller mot PMS. Hoppas på att det finns någon här som äter sådana eller som kan tala om vad dom är bra för egentligen =)
    Hjälper dom mot nedstämdhet i samband med mens? lättirritation? fyskiska problem som finnar och upplåst mage tex? Eller vad är dom egentligen bra för?

Gärna tips på bra sådana här tabletter också om det är någon som vet mycket om detta ämne.

Ha det bra!

• Svar på tråden PMS tabletter?
  • Undrande M

Femal Balans är ett naturläkemedel som ska lindra PMS. Funkade rätt bra på mig, men jag vet inte om det var själva tabletterna eller bara som jag inbillade mig..

• Milou27

Jag provade Femal Balans för ett år sedan och de fungerade inte ett smack på mig. Istället var de rejält vätskedrivande vilket resluterade i att jag nästan blev ännu surare efterom jag blev tvungen att springa upp mitt i natten säkert 4 ggr! Så de tabletterna åkte i papperskorgen efter en alldeles för lång prövoperiod på 6 månader. ;)

• demilo

Jag vet att om man har svår PMS kan man få antidepressiva tabletter som hjälp. Ta kontakt med din gyn så borde dom kunna hjälpa dig. Annars är det väl naturmedel som kanske kan hjälpa.

Svar på tråden PMS tabletter?