Normalt?
Jag dejtar en kille sen ett tag tillbaka, men tvivlar en del nu.. Har svårt att släppa någon in på mig, p.g.a. tidigare erfarenheter.. Den här killen jag dejtar har allt man kan önska sig.. Han är söt, rolig, intelligent o.s.v.. Men ändå vet jag inte om det är rätt.. Jag är van vid att alltid bli stormförälskad, men det har jag inte blivit denna gången... Jag är småintresserad av honom..
Vi hade ett långt samtal innan idag, ang hur jag känner och han menar att jag kan inte gå runt och döma något i förväg bara för att jag är rädd för att bli bränd igen.. Visst jag vet att man måste våga lite för att vinna, men hur? För ett tag sedan lämnade jag ett destruktivt förhållande, och kan väl känna att allt från det inte är bearbetat... Jag vet att det är jobbigt för dejten att höra, men bättre att berätta nu än om ett halvår när allt är så himla seriöst..
Så kluven jag är... Men vi ska träffas på söndag igen i alla fall..
Nu ikväll har vi messat till varandra och jag förklarade och sa att jag velar fram och tillbaka fortfarande.. Får då som svar "du vet var jag står.. tycker mycket om dig, men det viktigaste nu är att du mår bra.." Lite senare skickar jag ett mess där jag skriver att jag mår toppenbra i hans sällskap, och gärna vill fortsätta träffas, men att träffa kompisar och liknade får vänta ett tag till.. Får då som svar "saknar dig"... Åh, jag saknar ju honom också!!!