• Fru Kroon

Nu är vi gifta!

Hej på er!

Visst var det helt fantastiskt att gifta sig! Vi går fortfarande runt i ett enda stort lyckorus och bara myser och tänker tillbaka på den mest fantastiska dag i våra liv.
    Här kan ni få en liten titt på några av de bilder vår underbara fotograf har tagit av oss.

www.weddingphoto.se/20061028

• Svar på tråden Nu är vi gifta!
  • Lilla Li

Nästan lite löjligt hur känslig jag är för att kolla på bröllopsfoton nu för tiden... *torkar bort en tår* Ni var jättefina!

• Malla+4

Hej!
    Vi skulle ha varit där men Anders ("min man!") är sjuk så vi var hemma och sköt fram festen till i sommar och hoppas han mår bättre då. Det var Thomas Hansen som vigde oss. Man har inte riktigt fattat det än!

Ni var såååå fina, och vilken snygg klänning!!

Kram

• Vinterbrud feb -07

Ååhh va fina ni var, blir alldels rörd av att se på era bilder! Grattis!
    Var har ni köpt näbbens och brudtärnornas kläder? Jag är ute efter vinröda kläder =)

• friis

Va vackra ni var!!!
    Kul att se att ni var i Waxholm!
    (Bodde där när jag var liten).

• Jenca

Vad fina ni var! Grattis!! :)

• Fru Kroon

Vinterbrud feb -07

Tack för grattiset!!

Näbbens klänning kommer från Linus & Lotta barnkläder och tärnornas klänningar köpte vi hos Brud i Centrum i Haninge, deras klänningar är av märket Aspera (www.parisette.com)
    Vi hader vinrötttema och min svärmor hade sytt vinröda löpare till borden, sååå fint!

• silvera

IOR1
    Ni var jättefina!
    Sedan måste jag beundra din goda smak, när det gäller skorna...
    Jag ska nämligen ha likadana!

• JimmysVeronica

åhhh vad jag älskar din bukett!!!
    guud vad fin!!!

Gratttis!!

• Fru Kroon

Tack tack för era inlägg!!

Silvera jag kan säga att skona var så sköna hela dagen och kvällen, fick inte ont en enda gång.

• silvera

IOR1
    Det låter bra med skorna! Jag håller på att gå ut mina, än så länge är de sköna!

Svar på tråden Nu är vi gifta!