• 26maj2007

OT varför kan inte vissa personer annonsera på rätt sidor?

kolla på annonserna här på BT och vad får jag se. en som säljer saker som borde höra hemma på FL och inte här.

vad har det med bröllop att göra?

• Svar på tråden OT varför kan inte vissa personer annonsera på rätt sidor?
  • 26maj2007

förlåt stavfels nisse har varit framme.

• Lady o Lufsen

Det är inget att reta upp sig på...här har du ju brudar som pratar barn, eller graviditeter, eller parfymer...Kan man hjälpa någon eller få lite hjälp- vad det än gäller- så är det väl jättebra!?

Råd kan man aldrig få eller ge för mycket av vad det än må kretsa kring

• Fru Cinderella

Tror hon menar Köposälj delen av BT

• 26maj2007

jo men jag tycker det är skillnad på att ge råd och hjälpa varandra om andra saker. men att sälja saker som inte berör bröllop.

jag har inte varit inne och kollat anonnsen då det stod i överskriften vad det var.

finns ju en engen sida att sälja på.
    Familjeliv.

• 26maj2007

såg att det var fler än jag som tycker det är fel.

• Lady o Lufsen

...fast vad jag menade var att det inte spelar någon roll om det handlar om köp/ sälj eller om det handlar om detta forum...Finns det en tråd här som jag av någon anledning skulle tycka hör hemma på FL så kan jag ju faktiskt hoppa över att läsa den. Det vore skillnad om det fanns ett begränsat antal trådar som kunde öppnas eller ett begränsat antal annonser-då skulle det drabba oss som vill prata om det som forumet igentligen ska handla om...Det finns ju plats för oss alla!

Svar på tråden OT varför kan inte vissa personer annonsera på rätt sidor?