• Starstruck

en mkt udda fråga...

sååå...jag har rensat min garderob och tänkte slänga alla kläder men det var så mkt nytt och fina kläder...så jag tänkte då kanske sälja dessa och börja småspara till en fin bröllopspresent till min blivande=) (2007-07-07 it happens!)...MEN jag har ingen aning om vilka affärer som köper begagnat...finnsdet någon som vet om det finns nån butik i stockholmområdet som köper in begagnat...

mkt tacksam för svar!

kram

• Svar på tråden en mkt udda fråga...
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Sälj dom på tradera!Min svägerska brukar göra det,och vuxen kläder "går bra"enligt henne!

• anne på grönkulla

Ja, det är nog mer "lönsamt" att sälja själv, då det finns få butiker som tar emot för pengar och den som säljer till butiken får en rätt liten del av priset de säljer vidare för isåfall.

• jocelyn

Blocket, Tradera, Ebay...Sedan finns det second hand affärer som tar in vissa typer av plagg -skor,ytterplagg,klänningar- sådant som kan tänkas fungera att säljas i andra hand.

• Andie

Starstruck
    I just sth så finns det ju ett antal "secondhand" affisar som köper lite finare grejjer (sånt man inte vill skänka bort till myrorna)Leta på gula sidorna!

Annars kan du ju alltid Tradera bort det aka sälja bort kläderna via nätet!

• Starstruck

u guys...tack så mkt för era tips! uppskattas väldigt mkt!

kram på er!

Svar på tråden en mkt udda fråga...