• Svar på tråden försök att inte skratta :D
  • TingelingAnna

Vilken fantastiskt söt liten pojke. :)

• ninjan

ja verkligen :) Kunde du hålla dej då? :)

• TingelingAnna

Nej, kunde ju inte det. Satt här o småfnissade för mej själv. :)

• Fru Henax

Otroligt söt! Härligt skratt!

•  Miss Cee

Är jag den enda som är totalt oberörd av den där?

Jag såg den på tv, och fattar inte alls grejen. En bebis som skrattar? Jaha?

Nåja, det är ju trevligt att andra kan uppskatta och glädjas fast jag inte förstår meningen.

• Lady o Lufsen

Miss Cee:
    Jag blir berörd av alla skratt vare sig dom kommer från ett barn eller en vuxen!
    Anledningen att just detta berör mig är att ett litet barn ( med ett väldigt stort, kiknande skratt) kan tycka att livet är så himla fantastiskt kul av ett litet "pling" och ett litet "plong"

• Miss Summers

Miss Cee
    Jag är som dig, blir inte speciellt berörd.

Visst, han är söt osv men jag gör inte så många av mina kollgeor och vänner och börjar skratta jag med...

Kanske beror på att jag inte har barn? Bara en lös fundering.

• Little Mermaid

Underbar! Lika härligt som när barnen skrattar i Cornelis "Turistens klagan". Där är det en liten kille eller tjej som riktigt kiknar av skratt. Får mig att le stort varenda gång jag hör det.

• ninjan

jag har inte heller barn, men jag skrattar i alla fall :) Många skratt är smittsamma, varesej de kommer från en vuxen eller ett barn. Men just bebiskratt är extra smittsamma, tycker jag :D

• vixen not a tramp

Va skönt att det är fler som inte riktigt hajjar grejen, trodde jag var hjärtlös eller nåt...

Fast jag blir väldigt lätt påvberkad av skratt annars, var på sån "skratta i grupp grej" och garvade läppen av mig. Efteråt är man helt slut, precis som när man var yngre och hade skrattat med någon tjejkompis så man nästan vätte ner sig.
    OJ, nu börjar jag fnittra bara av skratt minnen!

Svar på tråden försök att inte skratta :D