• 23september

Äntligen är fotografens bilder klara!

Som vi har väntat på våra bilder från fotografen!! Är fortfarande gifta och lyckliga.. Åhh, vad avundsjuk jag är på alla som har den stora dagen kvar.. Skulle vilja göra om den tusen gånger, så underbar var vår dag!
    Ta en titt på våra bilder.. Är jättenöjd, framför allt med ljuset på bilderna.
    Och snälla hjälp oss, vi ska välja ut 12 bilder till ett album, ett till tackkkort och så ett kort som vi ska trycka upp på tavelduk så att det blir som en riktig tavla typ 50x60cm. Vilken bild skulle ni ha tagit till tavlan?? Och till tackkort?

www.porsbring.se/wennerlund

• Svar på tråden Äntligen är fotografens bilder klara!
  • Engäst

Gillar verkligen fotona där ni går och ser helt avspända ut! De är jättefina verkligen. Urtjusig bukett och allt annat åxå =)

Men....
    0026 eller 0027 till tackkort , 0082 till tavla.

• Little Mermaid

Stort grattis! Jättefina bilder!

Jag tycker bäst om 0009, 0012, 0027, 0099, 0106, 0115. Men du har väldigt många fina bilder att välja mellan!

• 23september

Tack tack...
    Vad kul att du (Engäst) gillade 0082, det är precis den som vi har funderat på att göra till tavla.. Ska bestämma oss i helgen!! Kommer väl hinna ångra mig tusen gånger..

• albin04

GUUUUUUUUUD vilka fina foton.

Vackert brudpar i vacker miljö,då kan ju inget bli fel.......

GRATTIS och lycka till!!

• Pumpkin

Jag tycker 0082 eller 0085 som tavla! Möjligtvis 0114/0114_2...

• Engäst

23september:

Ja, det fotot var otroligt vackert och inget man "tröttnar" på!

• junibrud2006

Helt underbara bilder! Det finns verkligen många som är fina. Någon av de på bron blir nog vackert som tavla, alternativt när ni går avslappnat under träden. Grattis och lycka till!

• fashiongirl

Jättefina foton, verkligen!!

Förstår att ni har svårt att välja. Jag skulle iaf ha valt dessa 12.

0005
    0082 (tavla)
    0085
    0106
    0108
    0144
    0140
    0155
    0009
    0038
    0091
    0099 (tackkort)

• Karisma (070707)

0082 är min absoluta favorit, helt underbart ljus! Vilken känsla i bilden. Va fina ni är!!!!

0085 och 0086 är de också fina....

0099 är ett bra tackkort alternativ!

0115_2 och 0120_2 gillas också speciellt.

Vilka lyckade bilder! Förstår att det är svårt att välja...

• BolinderBrud

Fantastiska bilder! 0060 är en favorit hos mig, men samtliga foton har ju faktiskt förstorings-potential! Bilderna från bron var underbara... Otroligt fin bakgrund på alla bilder. Var är foton tagna?

• TigerLinn

svårt att välja men jag hade valt 0098 som tackkort

• Fru Isborn

Jag håller skulle som övriga också valt 082 som tavla.
    Men som tackkort hade jag nog valt 098 tycker ljuset faller bättre på det än på 099 och så ser du så lycklig ut. Annars 012 (tackkort)... men men det var bara vad lilla jag tyckte..
    För övrigt stort grattis och lycka till!

• 23september

Tack för alla förslag! Blir 0082 som tavla.. Någon undrade vart bilderna är tagna, de är tagna på ett ställe som heter Bubbetorp gård och det ligger i Karlskrona, Blekinge. Otroligt vackert ställe, vi hade även vigseln utomhus där på en äng under en enorm ek. Såååå vackert och vi hade världens tur med vädret, gifta oss 23 september och det var varmt och soligt som en sommardag!

• Madde.B

åhh va fina!!
    Vilken härlig omgivning! Jag gillade din bukett super mycket!

• Madde.B

om det var mina bilder skulle jag göra en stor tavla o 4 små, nästan kvadratiska på sidan om. jag skulle välja
    0144, 0133, 0066 - eller 0038 och någon av bilderna från bron som mindra tavlor och till den störe skulle jag nog ta 0026 eller 0005.

Men som sagt svårt - alla var fina

• Sara.80

Jag här helt ny här och har knappt vågat börja planera än för allt känns så nytt, men jag tycker det är såååå roligt att titta på bilder på er som redan har gift sig! Jättekul att ni lägger ut bilder!

Ni var jättefina!

Svar på tråden Äntligen är fotografens bilder klara!