Nu är äntligen bröllopssidan klar
Lyckligt gifta!
Nu är äntligen vår sida klar, med bilder och allt. Ta gärna en titt...
rengensjo.weddingannouncer.com
Herr & Fru Rengensjö
Lyckligt gifta!
Nu är äntligen vår sida klar, med bilder och allt. Ta gärna en titt...
rengensjo.weddingannouncer.com
Herr & Fru Rengensjö
Vilka härliga bilder! Man riktigt såg hur glädjen bara sprudlade på festen Tack för att du delade med dig!
Va vackra ni är! verkligen fin sida! jag gifte mig 23 sept och bor ganska nära borås! Har en fråga. Vi har också en sida där men det konstiga är att det blir konstiga tecken istället för å ä och ö. Hur har du gjort? och sen har jag inte kunnat lägga upp så många bilder för dom säger att det är fullt. blev det så för dej också?
ha de bra! -evelinamelin
Evelinamelin:
Har inte gjort något speciellt, bara skrivit som vanligt så det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.
För att få plats med så många bilder var jag tvungen att krympa dem i paint först, det går lätt att minska dem där. digitala bilder tar så mycket annars... är förmodligen därför. Lycka till!
Esposa: Kul att du gillade sidan... Är själv helt tokig i allas bröllopssidor alla är ju så lyckliga då!
Ett litet tips är att inte ange sidan som en bildsida, utan som en textsida. Sen kan man ÄNDÅ lägga upp bilder på dessa textsidor. Jag har lagt upp närmare 400 bilder, men har bara "förbrukat" 4 MB, och det var på min fotoalbum-sida.
säger bara vackert... *ler
Hej på dej!!
Så det är du som är barbi.. Vet att jag har pratat med dej här i somras!!
Jättefin sida ni gjort!! Önskar att jag var lika duktig.. Lata mej..
Har skrivit ett litet meddelande i din gästbok.
Kram// Therese
Therese:
hej, jasså det är du. Grattis själv, häftig dag eller hur... glömmer man inte i första taget. Gott för er att ni har bröllopsresan kvar så avundsjuk jag blir. Ja jobbigt utan kidsen (samma för oss) men man får passa på att njuta! Lycka till med allt.
Barbi
Nä, den dagen lär man komma ihåg!!
Du måste hälsa Elinor om du pratar med henne!