• Madde.B

bröllophemsida - hur göra??

helt lost... hjälp!
    Hur gör jag för att komma igång o skapa en fin bröllopshemsida? Finns det instruktioner här på sidan??? Sett fina mallar som flera här på sidan har använt.

Tacksam för alla råd. Vi ska gifta oss utomlands, så det vore perfekt att kunna ge länk till hemsidan i inbjudan, så alla kan ta del o hotellinfo, landet osv...

• Svar på tråden bröllophemsida - hur göra??
  • Madde.B

just precis en sådan vill jag göra, men hur går jag tillväga? vart hittar jag weddingannouncer?

• Madde.B

tack!

jag har redan regat mig... men hur gör jag nu då för att få in bilder o ändra till svenska?? Någon som har ett snabbt o enkelt svar??

• Fru Martinsson ( fd martinsson2be )

Gå in på Your website och välj page names...

Foton: gå in på Photo Album och välj Add photoalbum...

• Madde.B

tack! jag har kommit igång nu - riktigt kul!!
    Vad snällt att ni hjälpte till!!

• Nynnie

Får man en massa skräppost när man skriver in sin E-mail?

• Madde.B

Hmmm.. nu har jag en fråga till. I menyn där man kan välja svenska - page names - Måste man fylla i alla fälten, det är ju för sjutton en miljaaard! Jag gör nåt tok, får det inte att funka, det står att jag ska försöka igen. Någon som var med om samma sak som kan råda mig - hur göra??

Fyll bara i de du vill använda. Om du sedan går tillbaka till sidan som heter Your pages kan du markera de sidor som du vill ha "aktiva". Klicka en gång på den gröna bocken. Den ska då ändras till en röd överkryssad ring... Om du vill ändra den till "aktiv" klickar du bara på ringe så blir den en grön bock igen...

• Madde.B

tack - åter igen för all hjälp!!

ni är alla mina bröllopsänglar!!

• KurreBurre

Madde.B - Hur har det gått med din sida? Har du länken så att man kan få kika?
    Vi ska oxå gifta oss utomlands med gäster, så vår sida e fylld med massor av info och mer blir det. Här e min adress om du vill kika in hos mig:
    losinj.weddingannouncer.com/

Svar på tråden bröllophemsida - hur göra??