• LittleStar

Är det nån som faktiskt har gått ner med Naturdiet?

Hej!

Jag har provat Cambridgekuren och gick ner 7 kilo på 3 veckor.

Men min fråga gäller Naturdiet och Nutrilett. Överallt kan man läsa debatter om vilken sort som är godast, och alla som ska börja med dessa osv. Men ingenstans kan jag läsa om det är nån som faktiskt har gått ner med hjälp av dessa, mer än 2-3 kilo, vilket säkert mest är vatten.

Är det nån som har gått ner mer än så?

Funderar nämligen på att prova, men inte om det inte ger resultat...

• Svar på tråden Är det nån som faktiskt har gått ner med Naturdiet?
  • Shannon

många tror jag går ner med hjälp av en kalorifattig kost plus naturdiet, de flesta orkar nog inte (i alla fall jag!!) "hålla ut" i två veckor utan något annat.. jag har också märkt att jag bara går ner vatten med naturdiet, samma sak när jag äter mycket mindre i två tre dagar.. då går jag ner 2 kg på en gång och sedan går det trögare med kanske 1/1.5 kg per vecka.
    Det mesta man går ner PRECIS i början är nog vatten och all mat i tarmarna som kommer ut efter två dagar när man äter mindre

• solrosen.1

En släkting till mig använde nutrilett i (ren kur) i 6 veckor och hon gick ner 15kg. Hon promenerade 1 timme varje dag under dessa veckor.
    Lycka till

• Zippa_86

personligen så tycker jag varken nutrilett eller naturdiet är gott.

modifast däremot är kalasgott.

dom har en egen hemsida där man kan beställa hem bla gratisprover och sen finns även preparaten på apoteket. dom är kalasgoda!

Svar på tråden Är det nån som faktiskt har gått ner med Naturdiet?