• JohannaL

Atenea, har en fråga ang er tårta =)

HEj vet inte riktigt hur mans ka få tag på folk här, men gör ett försök..

Såg i ett inlägg att du hade beställt en tårt afrån tasty house, jag e lite nyfikenpå vilken det var och om ni blev nöjda?

har inte sett nån annan än du som bestält därifrån så jag vill kolla att det verkar som en bra ideé med deras tårta innan jag beställer=)

Hoppas på respons =)

• Svar på tråden Atenea, har en fråga ang er tårta =)
  • 26maj2007

puffar på även jag är nyfiken.

• JohannaL

STruntade i svaret och beställde från tasty house, blev en super god tårta med pistage mouse och vit choklad fick 60 bitar för 800,,, rekomenderar dem jätte mycket,, då de har billiga priser och super mycket gott,,,(köpte hem en 12stycken olika bakelser och smakade på här hemma innan vi bestämde oss)

så 26maj jag skulle åka o smaka på lite om jag vore dig =)
    lycka till!

• somsom

JohannaL

har du ingen bild på din smarriga tårta!?

Nyfiken...

• JohannaL

TYvärr har inte gift mig än =),, men den var mellan hög,, och täckt i smmält vitchoklad,, och så låg det rostade pistage nötter på och några hyvlade vitchoklad flakes..mumsigt värre =)

• 26maj2007

vad hon sa som jag prata med så gör de inte tårtor som är mindre än 60 bitar tyvärr.

känns lite tråkigt att köpa massa tårta som man bara får slänga sen.

men en tur dit blir det för de har så mycket gott

sen får vi se hur det blir.

• silvera

Åh vad billigt!
    Vår tårta kostade 45 kronor biten, och vi hade till 70 personer...

• JohannaL

KLart de gör tårta till mindre bitar,, jag ville inte ha en jätte stor tårta så jag bästelde två stycken 24 bitars tårta plus en 18 bitars,, och de säljer ju vanliga tårtor i butiken,, så de måste de kunna göra,, prata med nån annan där..!!! äsg att du ska ha vanliga runda så fixar de det nog =)

• JohannaL

du behöver ju inte säga att det ska vara någon speciell bröllopstårta,, e nog det de hängt upp sig på =)

• Nettanspettan

Tror bestämt att jag ska åka en runda till Tasty House och proväta lite bakelser..hehe..

Svar på tråden Atenea, har en fråga ang er tårta =)