• maje07

Vad har ni för transport?

Alla ni som ska gifta sig i Blekinge, hur tar ni er från kyrkan till festlokalen?

• Svar på tråden Vad har ni för transport?
  • MhjärtaJ

Menar du för brudparet eller för gästerna?
    Vi funderar på att hyra en skärgårdsbåt...Kostar dock en slant.. Annars kan man ju chartra en buss som transporterar gästerna till festen...

• MhjärtaJ

Ah, nu ser jag...du måste mena brudparet...
    Blir det inte båt så hyr vi nog en bil..

• maje07

Vad har ni tänkt er för bil? Jag har tittat runt och det enda jag kan hitta är en limo och vi är nog ute efter något lite roligare. Någon slags gammal bil eller nåt?! Vet inte vart jag mer ska leta??

• Fru Martinsson ( fd martinsson2be )

maje07; var gifter ni er och var har ni festen?

• Chippen

Hej maje07!

Känner en som har en annorlunda engelsk bil. Har du en mail adress så kan han maila dig.

• maje07

Vi gifter oss den 26 maj och har troligtvis festen i närheten av Hoby. Min mail är jenny_m20@hotmail.com, det där med den engelska bilen lät intressant.

• Fru Martinsson ( fd martinsson2be )

You have mail...

• maje07

Kikade på länken men tyvärr verkar det inte finnas något i närheten av Blekinge men tack ändå!

• Bröllopstokiig

Vi hade våran egen Porsche... det finns massa öppna bilar på vanliga bilförsäljare, tror man kan höra av sig till dem och fråga, det tackar säkert inte nej till några hundra för att köra mellan Ka o fest---

• Pomodoro

Chippen!!!
    Jag ar ocksa intresserad av den dar engelska bilen. Maila garna mig.
    cp137@le.ac.uk

• Karis Annelie

ett tips är attgå på veteranbil träffar, det brukar finnas lite här och var på sommaren. sen är det bara att prata med ägarna till de bilar som är intressanta. Eller sätta lappar på de bilar vars ägare inte syns till. Min bror fick napp på fem bilar på det sättet, så han kunde välja och vraka sen :)
    till slut blev det en snäll äldre man som körde dem för en tusenlapp (många tar 4-5 tusen) och dessutom hade absolut en underbart vacker bil. (kommer inte ihåg märket jag är inte lika fanatisk som han )

• Karis Annelie

fanatisk som min bror menar jag. aija :)

Svar på tråden Vad har ni för transport?