• sjuttiosjuan

vill vara lite vild

Jag tycker min pojkvän är jättesnygg och sexig och skulle inte vilja ha sex med någon annan. Vi har sex ganska ofta men jag skulle önska att jag kunde vara lite vildare och ge mig mer hän.

Han gör verkligen vad han kan för att jag ska bli upphetsad och det funkar visserligen men jag skulle vilja bli sådär riktigt riktigt sugen. Kan det vara att jag inte slappnar av eller att jag inte "tänker sex"? Det kanske också är småsaker som stör en som om man tex tjafsat om en disk tidigare fastän man är vänner ändå?

• Svar på tråden vill vara lite vild
  • Janie

Ett bra sätt att själv bli riktigt sugen på att leka med sin man, är att man tar lite egen tid först för sig själv... Drick lite vin, koppla av, läs kanske något mysig (finns fina hetare noveller tex online! ) och tänk på egna fantasier etc...glöm vardagsstress som tex disken, eller dammsuga eller annat tråkigt. :)
    Sen så överraskar du din man med lite "hotta" kläder, och tar själv första stegen - när du har kommit till det stadiet att du är riktigt riktigt sugen...!

Jag vet, det är så tråkigt (men så klart skönt) då även mys-pys-tiden i sängen (och annanstans) med sin man blir för vardagligt.

Svar på tråden vill vara lite vild