Antligen, Antligen!
Fotografens bilder ar antligen har!! ^_^*
somethingnewprod.com/9-29-2006-ha-28/
Fotografens bilder ar antligen har!! ^_^*
somethingnewprod.com/9-29-2006-ha-28/
Va fina ni är......supergrattis
Jättefina!
Men en fråga, det står Heidi o Aron på sidan men på din jacka står det Diana?
Tack, Paloma! :)
Mitt forsta namn ar Heidi (precis som det stavas, "hei di"), men eftersom jag bor i USA sa kallar folk mig for "haidi". Jag har alltid hatat det bar folk inte kunnat uttala mitt namn. Sa har i USA anvander jag Diana, ett av mina mellannamn istallet. Lite lattare for jankarna att fa ratt, sa att saga ;)
Aha, då förstår jag. Jag har haft samma problem som dig med mitt efternamn. Hur träffades ni?
Förresten, din krona är jättefin. Jag gillar den skarpt. Jag tycker inte om de små kronorna som en del har och bara ser ut som en liten leksak mitt på huvudet.
Och naturligtvis grattis! vad dum jag är!
Tack, Brud! :) Jag hittade kronan pa ebay, den var helt perfekt! jag trodde forst att den kanske var en san dar liten leksakskrona, men blev glatt overraskad nar jag gick hem den.
Vi traffades pa internet, dejtade ett och ett halvt ar, och jag flyttade hit for att vara med honom :)
Åh, då ska jag söka lite mer på amerikanska sajter. De jag har sett härhemma är inte fina, enligt mig alltså.
Vad mysigt det låter, vi hade också distansförhållande i början och det är så himla skönt att få vara tillsammans HELA tiden!!