• bonitan FRU 1/7-06

hoodia?

Jag har gått upp ca 3-4kilo och vill bli av med de och jag undrar om hoodia funkat på någon?
    Jag tränar och allt sånt men behöver gå ner dessa kilon.
    Går man upp allt igen? vad var biverkningarna?

• Svar på tråden hoodia?
  • Ellte

3-4 kilo går du lätt ner på en månad genom att äta nyttigt och röra på dig lite extra.
    Hoodia kan iofs säkert hjälpa till att dämpa hungern men varför peta i sig en massa som man inte vet vad det i övrigt gör med kroppen när du istället kan äta dig mätt på nyttiga saker?

• bonitan FRU 1/7-06

Tack! Men saken är den att jag redan gör allt det där, jag har slutat amma och det gjorde att baken växte ochbrösten försvann. Så trots sunda matvanor och träning skedde det och jag är inte glad för dt.

• Ellte

Då kanske (förlåt att jag säger det) du ska inse att kroppen förändras när man fått barn... Om du äter sunt och tränar mår din kropp bra... Ska du börja äta osunt (= för lite) för att tvinga tillbaks kroppen till det den inte längre är?

• bonitan FRU 1/7-06

hahhah..

nej då jag har 2 småttingar och var smalare för typ 2 månader sedan. barnen är 2 & 4 år. Så att den ändrats har jag accepterat. Däremot att jag ska börja fetta på mig nu när det var så länge sedan har inte med graviditeten att göra.

tack för dina ord ändå.. :)

• pickolina

Du kan ju testa! Många svär på att dem fungerar... Personligen tror jag inte ett skvatt på sådana "underkurer"...

Svar på tråden hoodia?