Svar på hur det gick... Bilder
Så är man då gift och har lite mindre anledning att hänga på BT. Tänkte det kunde vara kul att rapportera om några av alla av de funderingar jag fick hjälp av er med:
Kan man ha kuvertavgift JAAA!, gästerna uppskattade att "slippa" köpa present. Kuvertavgiften täckte ca 1/3- del av kostnaden.
Kan jag ha stort kyrkbröllop fast det är 2:a gången JAAAA, jag ville inte ha en vit klänning, så det fick bli en rödvit skräddarsydd. MÅnga av gästerna har nu varit på båda mina bröllop , men alla VET att det är LIVSLÅNG kärlek NU!
Ska jag överraska min blivande man med en sång under vigseln JAAA, det blev fantastiskt, men det var INTE jag som sjöng, men orden kom från mitt hjärta!
Vad sjutton skall man göra med ett råttfärgat, självstripigt, trist hår Jag anlitade salong Puder som gjorde en fantastisk uppsättning. DET VAR ABSOLUT VÄRT PENGARNA... (fast sminket rann tyvärr)
Hur får man det att bli PARTY och inte så stelt på festen Vi hade en bra toastmaster som började med att tala om att kavajerna fick tas av för den som ville.... Sen hade vi blandat runda och fyrkantiga bord och ingen E-bordsdukning. MYCKET tid lades ned på bordsplacering. Ingen bröllopstårta som partykiller, utan två rättersmiddag - sen bensträckare följt av dessert med kaffe och avec. SEN BARA BLEV DET JORDENS FEST. vi höll på i 12-timmar!!!
TACK TACK alla BT:are för alla goda råd och LYCKA TILL ni som har det framför er.
Titta gärna in på vår hemsida och se med egna ögon "hur det blev"!
bissmarck.weddingannouncer.com/
Ni får gärna komma med ris och ros!