• somsom

Hur blev det? Höll er planering?

Ska själv gifta mej 19 maj

Funderar nu över vad som ändrats i mitt drömbröllop och hur det faktiskt kommer att bli på den stora dagen.

Tex så ville vi ha ett väldigt enkelt bröllop, men verkar nu ändå dra i väg lite. Inte så så att det blir "prinsses-bröllop" men mer än vad som var tänkt från början.
    Mendans vi nog låter andra saker utebli, som från början var meningen vi skulle ha.

Hur har det blivit för er andra?

• Svar på tråden Hur blev det? Höll er planering?
  • somsom

ingen som vill dela med sej..?

• dreaming_princess

jag e vaken... *ler
    här skulle det vara enkelt, men elegant. fortfarande elegant, men helt klart vidgade vyer ;)

• Janie

Jag och min man gifte oss för snart 3 månader sedan - och jag måste säga att våra planer höll till 100 %.
    Vi hade redan från början sagt att vi vill inte ha något stort - vi vill ha enkelt och dagen ska kännas speciell för oss två; bara. Vi ville inte dela mycket av det med andra; eftersom vi inte skulle på något sätt ordna så att vi skulle ha kunnat ha med alla de nära och kära som vi faktiskt älskar (vi är från olika delar av världen!) :)

Så, vi gifte oss - delade dagen med varandra...

Och som en överraskning, efter några veckor, hade våra närmaste vänner här, ordnat en överraskningsbröllopsfest till oss! Så gulligt! Och vi fick äntligen fina bröllopsfestbilder till vår fotoalbum! :)

Vi planerar att ha en enkel varm fest då vi åker och hälsar på mina föräldrar. Men det tar ett tag, tyvärr...

• Lilla Li

Jag har för det första aldrig varit intresserad av att gifta mig, inte förrän jag träffade min sambo. Jag är inte så traditionsbunden som han vill vara, men å andra sidan så hade jag inte så många krav eller önskemål på hur jag vill att bröllopet ska vara. Han ville absolut gifta sig i kyrkan (trots att ingen av oss är troende) - så då gör vi det. Jag hade lätt kunnat tänka mig en temafest där vi verkligen tog ut svängarna - maffiatema eller liknande. Men han vill ha det elegant, traditionellt och stilrent - så då gör vi det. Nu låter det som om jag bara fogar mig, men det hade jag såklart inte gjort om det var något jag verkligen inte ville gå med på. Jag tror vi får det jättefint. :) 11/8 nästa år blir det av!

Svar på tråden Hur blev det? Höll er planering?