• blues83

Alla som gifter sig på nyår

Hade varit kul att veta vilka fler på BT som gifter sig på nyår...

• Svar på tråden Alla som gifter sig på nyår
  • fie84

hej hej!!!

jag gifter mig på når i år och börja tat få lite smått panik!
    vad har du kvar att göra?
    hur ska ert bröllp/fest vara?

från en nyfiken blivande fru

• Nyårsbrud 06

Jag oxå!!! Bara 13 dagar kvar till den stora dagen... Har ni allt klart? Känns som jag vi har hur mycket som helst kvar...

• Nyårsbrud 06

Oj, såg un att du fie84 hade ställt samma fråga ;)

Ska sätta mig ner och skriva upp allt som är kvar att göra och försöka delegera ut lite! Men har för tillfället fastnat här på BT...

• MrsNyberg2B

Vad bra att ni har den här tråden.. Då kan vi läsa här hemma, och se hur ni gör.. Vi ska gifta oss nästa nyår, nämligen..

• fie84

jaha tjejer EN vacka kvar nu... hoppas ni får en tyrevlig julhelg, innan allt stök inför bröllopet börja...

ha de gott och GOD JUL

• Mimsan75

Här är en till nyårs brud, sitter just nu och skriver listor på allt som ska göras/handlas i mellandagarna... det närmar sig sååå snabbt nu... iiiiihhh börjar bli nervös.

Ikväll ska vi gå "snabbkurs" i vals hos min blivandes bror ha ha ha... vi får väl se hur det går

Hur får det för er andra nyårsbrudar? allt under kontroll eller är det panik tillstånd?

God Jul på er alla förresten

• fie84

hej igen!!!

jo de mesta är väl under kontroll men de e MYCKE kvar att göras som man inte kunnar göra innan.
    vi vet fortfarande inte hur vi ska ta oss mellan kyrkan och festen,
    hur gör ni andra de?

mvh och GOD JUL //Fie

• nyårsbröllop

OK! 3 dagar kvar. Bra handla och pynta lokalen kvar. Känner mig förvånande lugn. Men nu när jag skriver och fattar att det bara är tre dagar kvar börjar det pirra i maggropen. Ska ut och gå av mig lite jul mat nu.

Lycka till alla andra!

• fie84

jo bara tre dagar kvar och massor kvar att göra *panik* och den största paniken har jag nog över att sonen har vattenkoppoar poch alla ev barnvakter är bjudna på bröllopet.

• 20071231

Nyfiken på hur det gick med alla nyårsbröllop, blev det som ni hade tänkt? Jag gifter mig nästa nyår och tar gärna emot tips, tips, tips...

Svar på tråden Alla som gifter sig på nyår