• Stina  28/6 2003

Gävlebrudar

Hallå!
    Blev så glad då jag såg att det fanns fler Gävlebrudar här. När gifter ni er, och var? Kanske det är dags för en BT-träff i Gävle efter jul?
    /Stina

• Svar på tråden Gävlebrudar
  • lila

Det vore jätte kul med en träff efter jul!
    Vi gifter oss den 14 Juni i Heliga Trefaldiga!

När och var gifter ni er?

• Mira2003

Jaaa, BT träff i Gävle. Jag skulle oxå vilja vara med.
    Vi ska gifta oss 24 maj i Bomhus kyrka.

• Stina  28/6 2003

Vi gifter oss 28/6 2003 (nähä!?!) i Ångermanland, men vi bor i Gävle.
    Ni Gävlebrudar som är sugna på en BT-träff kan väl maila mig så kan vi träffas för att prata bröllop! Fast vad tror ni, vi kan väl vänta tills efter jul, innan har man ju fullt upp och vi har ju tid på oss!
    /Stina
    kristina@online.se

• TessII

Hej tjejer!
    Lustigt att jag precis skrev frågor om när ni har era bröllop odyl under mitt inlägg om datum byte och sedan hittade detta inlägg. kanske man ska läsa alla inlägg innan man skriver igen..hmm...
    Nå väl. Bröllops träff i Gävle. Låter kul. Hoppas ni får trevligt och kan byta många ideer odyl. Kan ju tyvärr inte vara med då jag är här på andra sidan Atlanten. Får fixa en träff nästa höst istället...
    Nå väl kram på er alla och hoppas ni har det bra!

• Linnie

Ja, det lät kul! Jag har också massor att göra, (jobbar OCH pluggar...), men bröllopet kommer först!

Vi gifter oss i Alfta (min dopkyrka) 12 juli 2003, men vi bor i Älvkarleby!

Det går bra att maila mig på adressen
    brollop@hotmail.com

• Andrea

Jaha, nu har man hunnit gift sig och nu ska det träffas i Gävle, vad typiskt då hade ju jag velat vara med! Vad synd, kan inte låta bli att småläsa lite här fortfarande.

= 6 dagar gammal fru

• TessII

Hej Andrea!
    Grattis till bröllop! Hoppas allt blev precis så lyckat som du önskat.
    ja visst kan det könnas lite snopet att precis efter du gift dig så dyker det upp folk från stan OCH så låter det som om det blir träff desutom. Själv har jag länge ^letat^efter Gävle tjejer på BT, men inte hittat nån. Har bytt datum nu och ^helt plötsligt^ (känns det som) dyker det upp Gävle bor....Nå väl det dyker säkert upp fler då datumet närmar sig. Men Andrea kanske du skulle vara just den perfekta personen att vara med på BT-träff då du faktiskt har genomgått det mesta som vi som fortfarande planerar undrar över?

Lite tankar från en som hoppas dryga ett år går fort!! TessII

• Mira2003

Håller med om att Andrea naturligtvis vore ett jättebra "bollplank" på "våran" BT-träff. Det ser ju ut som om jag är först ut av oss Gävle-tjejer. Kan absolut behöva någon med pinfärska erfarenheter. Jag har bara varit på ett bröllop och det var för nästan 10 år sedan.

• Stina  28/6 2003

Självklart är alla brudar välkomna! Och vi vill gärna ha lite bröllopssnack med brudar som redan gift sig!
    Vad tycker ni, ska vi ses hemma hos nån (hur många blir vi?) eller kanske ses ute på en trevlig restaurang?
    /Stina

• Mira2003

Som det verkar så är vi 7 st på den här tråden och då får vi ju plats hemma hos någon. Det är så svårt att få ro att prata på en restaurang. Men det beror ju på vart man går. Ser fram emot att träffas.

• plommongurkan

Här är en till nygift sandviken tjej som gärna vill vara med. Kanske jag kan tillföra något när det gäller planering mm.

• sommarbrud

Hej på er gefle-brudar!
    Jag gifter mig den 5 juli i sommar. Håller precis på att fixa med inbjudningskort. Håller ögonen öppna för om ni bestämmer träff snart!

• Mira2003

Hallå där! Vart tog ni vägen??

• Linnie

Här!

Är det någon som tänker ta sig till Stockholm på bröllopsmässa?

• Mira2003

Jag ska till Stockholm den helgen men i annat ärende. Kanske att jag hinner dit på söndagen. Men det känns som mycket pengar för mig. Måste man köpa biljett i förväg?? I så fall så är det inte aktuellt eftersom jag inte vet om vi får tillfälle att gå.

Svar på tråden Gävlebrudar