• Qute

Då är det dags, gifter mig i morgon!

Då var det dags... Dagen D, i morgon! Hjälp vad fort året gått, känns som igår som vi berättade för nära och kära att vi skulle gifta oss och så helt plötsligt så är dagen här, jag kan knappt fatta att det är sant!
    Börjar bli nervös nu, men samtidigt lugn, jag vet att allt som vi har kunnat styra över är fixat och klart och resten kan vi inte styra över, jag hoppas dock att både vi och våra gäster får en dag vi/de sent kommer glömma!
    Så alla brudar önska oss lycka till!
    Kramiz

• Svar på tråden Då är det dags, gifter mig i morgon!
  • Nonika

Åh, vad härligt...
    Förstår precis hur du känner, tror jag. Jag kände likadant. Här har man gått och planerat och planerat, och tycker att det är en eeeeeeeevighet kvar till dage D. Och så plötsligt är den här! Det är dags! Allt vi drömt, fantiserat om, är plötsligt veklighet...och det värsta är att dagen går så fort, och det är svårt att hinna njuta av allt, och insupa alla intryck...så kände jag.
    Plötsligt är dagen över och förbi, och även om det är rätt skönt att "det är över", lämnas en stor tomhet kvar på nåt sätt...vad ska man planera nu liksom, man har ju LEVT i den där planeringen så länge (vi planerade i över 1 1/2 år).

Jag hoppas att du och din man får en alldeles underbar dag!
    Ta kort!
    Filma! (det är värt allt - man får uppleva allt igen, och även se sånt man missade i verkligheten).

Kramar från Frugan Rylander

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Vill önska lycka till!
    Hoppas att dagen blir som ni önskar-alldeles,alldeles UNDERBAR:)

Svar på tråden Då är det dags, gifter mig i morgon!