Brudar07 från Västervik,Gamleby m omnejd
Nyfiken på brudar som ska gifta sig 2007 som bor i närheten av västervik. Surra lite bröllops prat.
Nyfiken på brudar som ska gifta sig 2007 som bor i närheten av västervik. Surra lite bröllops prat.
kommer från vvik , men bor i kalmar sen 2002
vi kanske känner varann?
Bor i figeholm, gifter mig den 24 feb. när ska du gifta dig?
född 76 gick gymansiet i västervik bodde i norrköping innan o nu hamnade jag i gamleby där jag bor me min blivande man o våra fyra barn. Linda Höög heter jag vet inte om du vet vem jag är
vi ska gifta oss den 4 augusti,,helt pirrigt ler,,,,,,,,,,,,,,,,,
och din blivande heter Mathias?
själv heter jag Tigerlilja (fd Tina) Libenhed 74:a, kusin med Jessica ESSA Ljungdahl, så jag känner väl till Malin och Mathias.
gifter mig 13 juli, har oxå 4 barn
Men essa vet jag vem de är o hon vet vem jag är kul världen är liten i bland
jo essa o malin lekte när de var små
ja den e ju det
men inte så mycke nu skratt
jasså e dom osams? jag träffar inte essa särskilt ofta så jag har ingen aning om vad som hänt med alla.
nej de vet jag inte men dom har rätt olika intressen ler
Alexander 11,5år, Miranda 7,5år, Lucas 4,5år och Selma 2,5år.
Dina då?
Hur långt har du kommit i bröllops planerna?
adrian 11, herman, 9, helmer 2,, aaron 7 mån, vi skulle ha gift oss 12 aug i år men så bidde det en bebis emellan, så nu blir det 13 juli 2007, så vi har bara maten kavr
Hej på er!
Kommer inte från era trakter men ska gifta oss där 2007. Har sommarstuga i Västerviks kommun. Tänkte passa på att fråga er om ni känner till någon DJ från trakterna? Gärna någon som kan spela allt från modern dansmusik till gamla hits?
hej e från v-vik och gifter mig den 11 augusti
Puffar lite för att se om någon känner till en DJ?
meb
var ska ni gifta er då?
Bruden Lindh
Vi gifter oss i Lofta kyrka och har festen i Loftahammar.