• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • drömbrud

Halllå, puttar upp :-F

• drömbrud

Jag har min blivande svärmor och svärfar som börjar efter nyår de oxå.. ag ska gå ner 20 kilo ca...
    Hoppas iaf på 15...

• drömbrud

Jag har kört Herbalife förut.. och Cambridge började jag med i November (i början) men kände då att jag antagligen inte skulle klara det pga. julen med vad allt det innebär. Då bestämde vi oss för att börja om på en ny kula runt nyårs helgen..
    Så jag har gått igenom de 3 första dagarna förut, om man säger så..

Ska leta runt på Familjeliv om jag hittar sidan där. Har ju som sagt funnits här, men de är rätt döda nu... Tyvärr..

Jag har jordgubb, kykling, kakaomint.. Sen har jag en del svampsoppa och vanilj.

Jag tycker oxå mkt om vanilj.. Med kanel eller kummin kan vara gott. Sen blanda choklad och banan... MUMS!

Ska köpa Vanilj nästa gång, har inte så många av dem kvar.. Jordgubb tycker jag inte om alls.. Har bytit m svärmor så jag fått lite vanilj av henne...

• drömbrud

Vårblomma

Har försökt få kontakt på den tråden, men den är tyvärr ganska död.. Men men...

• drömbrud

Hej alla!
    Har inte haft tid (som man brukar säga) att logga inn eller skiva. Blev inte riktigt en bra start förra måndagen så jag kör imorgon. Har tre nya låfor väntar på mig på posten och har ca 40 påsar redan här hemma.. Ska ju köra rent minst 3 veckor..

Signatur: Drömbrud
    Startdatum: 070108
    Längd: 173cm
    Starkvikt: 89kg
    Aktuellvikt: 89kg
    BMI:29,7
    Mål:68kg

• drömbrud

Jag börjar idag, har gått kanon, men har bara hunnit md en drink..

Blir kanon

• drömbrud

Vanilj med lite kanel Mums! Men va "söt" den är.. nästan för mycket.. men ändå helt OK..

• drömbrud

va roligt, kom du igång idag? Som jag

Men du måste ju inte dricka upp dem, de håller i obruten förpackning i ofta över ett år

Svar på tråden Cambridge Kuren