• Goldy

Cambridge Kuren

Å jag e äntligen tillbaka efter ett mat jul lov... :( Men nu jäklar!! :) Nu kör jag igång torsdag! Jag ska ner 15 kg, det är mitt mål! Funderar på minst tre veckor ren kur! Jag e redo! :) Hur går det för alla cambridgare? Har ni hämtat er efter julen?

• Goldy

Godluck alla! Nu kämpar vi, jag börjar imorgon! Så jag berättar min startvikt tomorrow... :)

• Goldy

hmmmmm... 84.8 kg BMI: 31.. Okidoki nu kör vi!! Minst 15 kg skall bort! Helst 20kg men lite i taget... :)

• Goldy

Hej allihopa! Vilken fin lista! Får jag vara med?.. Måste man skriva av allting eller kan man klippa och klistra lite?:)
    Signatur: Goldy
    Startdatum:070104
    Startvikt: 84.8
    BMI:31
    Mål:68-70

• Goldy

:) Å vad fint det blev, jag tackar å bugar till vegetarian för att du hjälpte mig!

• Goldy

Jag fortsätter också min kamp, skulle ha gått på renkur sen i torsdags men det har liksom inte funkat.. jag har gjort ett tillägg på mat (ett mål)så min vikt minskning går lite trögt men det gäller att inte ge upp, jag vet att det funkar! Eftersom förra gången var lyckad.

• Goldy

Ja du har rätt... jag ska be sambon vara lite hårdare.. :)Jag förstår bara inte varför det inte går så bra, förra gången körde jag 10 dagar ren kur sedan två dagar uppehåll sedan körde jag en vecka ren kur igen... Och nu katastrof.. ätit lite godis ikväll... eller mycket :( Men nya tag imorgon, jag måste ta tag i detta nu... Men jag blir verkligen peppad av er tjejer!! Ni är så duktiga!
    Gud vad spännande Vegetarian, du måste hålla oss uppdaterade... Håller tummarna för dig!

• Goldy

Å tack för orden... :) Det e så sant, jag måste ta tag i det nu! Annars går man väl upp ännu mer. Jag har minst 15 kg att gå ner men vill egentligen 20kg... Vi gifter oss i Aug. så då måste minst 15 kg vara borta! Jag gick ner 6 kg första gången jag körde men så kom julen... 3kg upp...
    Du har så rätt! Vi ska klara det här!!! Imorgon kör jag igen!

• Goldy

Bra då har vi tid på oss... fast man vill ju prova bröllopsklänningar så det e väl bäst man lägger manken till...

Jag e förtjust i jordgubbs, vanilj, banan shakerna alltså is kala drycker (massor av is i mums..)varma gillar jag grönsakssoppan och svampsoppan men båda tycker jag har en anning tendens att växa i munnen... Dom kalla dryckerna gillar jag bäst. (jag brukar köra kalla soppor frukost å middag, lunch varm):)

• Goldy

Smart ide, kanske kan blanda lite... banan och choklad kanske det...

• Goldy

Ha det gott! Dags å lägga sig... Som sagt ny dag imorgon, tack för allt stöd i kväll!

• Goldy

Hej på er! Jag fattar ingenting... jag har gått ner två kg, :) jag har ju typ fuskat hela veckan... :)Shit, vad glad jag är!!! :) Nu bär det av till skolan, ha det gott vänner!

Signatur: Goldy
    åter/Startdatum:070104(tror jag)
    Längd:1.65
    Startvikt: 84.8
    Aktuell vikt:82.8
    BMI:30.5 (tror jag)
    Mål:68-70

• Goldy

Hej på er!

drömbrud: Håll ut! Du e ju såå duktig!
    Gå in på www.viktklubben.se
    där får du så mycket inspiaration, kolla in dom som har gått ner vikt! Lovar att du blir tok inspirerad! :)

Själv försöker jag så gott jag kan, fortsätter med mitt tillägg med ett mål mat men det går bra!

Vi kämpar på!

Svar på tråden Cambridge Kuren