• Lelle!

Cambridge Kuren

hej alla duktiga cambridgare! jag gick på ren kur i våras och gick ner 10 kg på bara 3 veckor, så cambridge funkar verkligen!men sen har jag varit välrigt slarvig med kosten och gåt upp allt igen:(
    men ska ge det ett nytt försök nu! ska ta studenten om 20 veckor och då vill jag gärna vara 15-20 kg smalare! detta är min fjärde dag på ren kur och jag har redan gått ner 5,5 kg!

startvikt: 85,0
    aktuell vikt: 79,5
    mål: 65-60kg
    längd: 173 cm

jag tänkte gå på ren kur till 65 och sen gå på kombinerad tills jag är nöjd med vikten. kul att mastermaind är tillbaka! förljde din fantastiska viktresa förra året och blev verkligen inspirerad, hoppas du fortsätter med samma anda och når ditt mål, det är du verkligen värd!!

• Lelle!

hejsan alla!
    har varit borta i helgen men nu är jag tillbaka och kan skriva. läste några trodde att jag var en kille!? men det är jag inte, jag är en 19 årig tjej. imorgon (måndag) har jag gått på ren kur i en vecka. ska väga mig imorron, ska bli spännande.
    jag är inte särskilt hungrig, men jag har ett jätte godissug! fansiserar om muffins, choklad och annat onyttigt. känner nån annan också ett sug efter godis och sånt, försvinner det??????
    mvh lelle

• Lelle!

hej hej, vägde mig imorse och vågen visade exakt minus 7 kg första veckan! så skönt!

så här ser mina siffror ut nu:
    startvikt: 85,0 kg
    aktuelle vikt: 78,0 kg
    mål: 65 kg
    ålder: 19
    längd: 173

Mastermind: känns skönt att höra att fler känner sig efter sött. jag åt verkligen onyttigt förut, missbruka godis och onyttig mat. så det tar nog ett tag innan man blir av med dem tankarna. men jag har märkt att cambridge är det bästa sättet för det.
    jag drömde också om mat och att jag åt, haha. bättre att göra det i drömmen än i verkligeheten!

• Lelle!

skit också, kunde inte stå emot godissuget så jag föll för frestelserna. men nu efteråt är det verkligen inte värt det. så irriterande, hade ju fått sån bra viktmedgång. hoppsa jag inte går upp allt för mycket bara. jag ska börja imorron direkt med ren kur igen. ska inte dricka fun light och cola light nått mer, tror det kan vara det som gör mig godissugen.

• Lelle!

idag är jag igång igen och vågen visar 80,2, så jag har vara gått upp vattnet. känns bra. nu ska jag gå ner till 65 på ren kur, alltså 15 kg.

mastermind: hur mkt gick du upp när du la av med ren kur förra gången, åt du onyttigt eller varnligt. lycka till med den nyttiga kosten, kommer att gå jättebra. jag rekommenderar att äta grönsakssoppa, men typ morötter, squarsh, vitkol och krossade tomat och sånt, super nyttigt och jättegott

Svar på tråden Cambridge Kuren